صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۱۶۸۳۴

لغو رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی از بیم انتقام حزب‌الله

ارتش رژیم صهیونیستی از بیم پاسخ انتقام‌جویانه حزب‌الله لبنان علیه مواضع خود، رزمایش نظامی هفته جاری را به تعویق انداخته است.
لغو رزمایش نظامی رژیم صهیونیستی از بیم انتقام حزب‌الله
 «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش اسرائیل رزمایشی را که قرار بود هفته جاری برگزار شود را به تعویق انداخته است.  افزون بر این، نیروهای زمینی، هوایی و دریایی این رژیم در حال آماده‌شدن برای وقوع هر نوع درگیری در مناطق شمالی مخصوصا منطقه «الجلیل» در جنوب مرزهای لبنان هستند و حریم هوایی در این منطقه بر روی هواپیماهای غیرنظامی بسته شده است.
رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند، حریم هوایی در منطقه «کریات شمونه» و بخش‌هایی از الجلیل بسته شده است و آتش‌بارهای گنبد آهنین در این منطقه مستقر شده‌اند. صبح روز گذشته نیز حرکت کاروان‌های نظامی اسرائیل به سمت مرزهای شمالی مشاهده شده است و ارتش تیم‌های نظامی را از جولان اشغالی به مرزهای لبنان منتقل کرده است.
وبگاه خبری «والا» تصریح کرد، نیروی دریایی اسرائیل سطح آماده‌باش و اقدامات احتیاطی را طی روزهای اخیر از بیم عملیات دریایی حزب‌الله لبنان بالا برده است.
ارتش اسرائیل همچنین تمامی مرخصی‌های نظامیان را در 5 تیپ رزمی در منطقه شمال در پی تشدید تنش با حزب‌الله لغو و نظامیان و خودروهای نظامی را از خروج از اردوگاه‌های شمالی در نزدیکی مرزهای لبنان ممنوع کرده است.
سوم شهریور پس از حملات هوایی متجاوزانه رژیم صهیونیستی با پهپادهای انتحاری به لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در واکنش به این تجاوز هشدار داد: «تجاوز صهیونیست‌ها بی‌پاسخ نخواهد ماند و زمانی که اسرائیل، لبنان را بمباران می‌کرد به پایان رسیده و امروز لبنان در امنیت به سر می‌برد.»
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: «به ساکنان شمال فلسطین اشغالی می‌گویم خیال نکنید حزب‌الله اجازه خواهد داد راه تکرار چنین حوادثی در لبنان باز بشود.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات