صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۱۶۸۷۱

اخبار کوتاه دوشنبه 11 شهریور

«محمدبن‌زاید» ولی‌عهد امارات در صفحه شخصی خود در توئیتر، حلول ماه محرم و سال جدید قمری را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که سال جدید قمری، سال صلح و همزیستی باشد. پس از این توئیت، سیل نظرات کاربران عرب‌زبان آغاز شد و از 9 هزار نفری که تاکنون نظر داده‌اند، اکثریت آنها به لعن و نفرین او پرداخته‌اند. بسیاری نیز به نقش مخرب امارات در لیبی و سودان اشاره کرده و خواستار پایان دخالت‌های ابوظبی در کشورهای عربی شده‌اند.
«بهروز هادی ‌زنوز» تحلیلگر اقتصادی در تازه‌ترین نشست بنیاد باران نزدیک به لیدر اصلاحات طی سخنانی با انتقاد از رویکرد و عملکرد اصلاح‌طلبان گفته است: «روی سخنم با شما اصلاح‌طلبان است. شما هیچ برنامه‌ای ندارید. بعضی‌ها نارنجک می‌بندند، وسط می‌پرند و بیانیه صادر می‌کنند. این فایده ندارد. اگر سیاست خارجی نادرست است، خوبِ آن کدام است؟ آقای اصلاح‌طلب، اگر برنامه اقتصادی لازم است، اگر این خوب نیست، خوبش کدام است؟»
«آیت‌الله جنتی» با قدردانی از اقدامات حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در برخورد با مفاسد اقتصادی، اظهار داشت: کاری که رئیس قوه قضائیه می‌کند امیدآفرینی برای مظلومانی است که طعم تلخ ظلم را چشیده‌اند. رئیس مجلس خبرگان همچنین خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: اقدامات‌تان را پیگیری کنید و به مردم گزارش کار بدهید، هرچند مردم فهمیده‌اند که چه می‌کنید اما گزارش تفصیلی بیشتری به ملت دهید.
«محمدرضا باهنر» در ارتباط با نظر اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مسئله کنوانسیون‌های مرتبط با کارگروه FATF گفت: «به این نتیجه رسیده‌ایم که ابتدا بازخورد تعهدات قبلی ایران در مفاد FATF ‌از سوی این نهاد مشخص شود و ما ببینیم آیا تاکنون از اجرای مفاد مشخص شده در این کارگروه منتفع شده‌ایم یا خیر، سپس به تصویب بندهای باقی‌مانده از جمله پالرمو و CFT بپردازیم.»
«سیدپرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان، از اهدای بیش از ۸۴ هزار تُن سیمان توسط بنیاد مستضعفان به ۱۴ استان آسیب‌دیده از سیل ابتدای سال ۹۸ خبر داد و گفت: «با توجه به حجم آسیب‌ها و اعلام نیاز مناطق سیل‌زده بیش از ۲۲ هزار تُن سیمان به استان لرستان اهدا شد و استان خوزستان نیز با ۱۹ هزار تُن دومین مقصد ارسال سیمان اهدایی بنیاد مستضعفان بوده است.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات