صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱  ، 
کد خبر : ۳۱۷۲۹۷

اخبار کوتاه یک‌شنبه 7 مهر

«رجب طیب اردوغان» قبل از ترک هفتادوچهارمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک گفت: در زمینه تجارت با پول ملی ترکیه مجدداً پیشنهاد خود به ایران را در نشست آنکارا به رئیس‌جمهور ایران ارائه کرده‌ایم و عزم ترکیه در این زمینه پابرجاست. رئیس‌جمهور ترکیه افزود: ما به خرید گاز از ایران ادامه خواهیم داد؛ ولی در زمینه خرید نفت با مشکل مواجه هستیم، چون نفت را عمدتاً بخش خصوصی ترکیه از ایران خریداری می‌کرد و به دلیل تهدیدهای آمریکا، متأسفانه در حال حاضر این خرید انجام نمی‌شود.
«عطاءالله مهاجرانی» وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات در پیامی توئیتری نوشت: «تجربه ثابت کرده است، افق دید و زاویه نگاه و تفسیر آیت‌الله خامنه‌ای درباره آمریکا و اروپا، از همه نگاه‌ها و تفسیر‌ها روشن‌تر و دقیق‌تر بوده است. با مدیریت ایشان، ایران به اقتدار درجه اول ملى و منطقه‌اى رسیده است. مسائل و مشکلات داخلى و نقد‌ها نباید موجب کتمان این حقیقت شود.»
«صادق زیباکلام» از چهره‌های اصلاح‌طلب گفت: «هر روزی که می‌گذرد ناکارآمدی‌های اقتصادی دولت، سرعت ریزش محبوبیت اصلاح‌طلبان و شمار پشیمان‌ها، سرخوردگان و ناراضیان از رأی‌دهی به روحانی بیشتر می‌شود. در واقع روحانی دارد شانس روی کارآمدن مجلس و رئیس‌جمهور اصولگرا را بیشتر و بیشتر می‌کند.»
«سردار سرلشکر صفوی» دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه «رهبری، فرمانده مدافع کشور‌های اسلامی است»، تأکید کرد: آیت‌الله خامنه‌ای به‌ عنوان یک رهبر جهان اسلام به کمک ملت‌های مسلمان عراق و سوریه شتافتند و اگر ایشان نبودند، سوریه و عراق سقوط کرده بودند.
«محمدرضا باهنر» دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: روایت داریم مؤمن باید همیشه در حالت خوف و رجا باشد. احزاب سیاسی هم باید اینطور باشند. اما برخی اصولگرایان خود را پیروز انتخابات می‌دانند و به دلیل همین اطمینان ممکن است به خودشان ببازند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات