صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۲۱۰۷۲

اخبار کوتاه شنبه 17 اسفند

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی «نُجَباء» عراق ضمن تأکید بر نزدیک بودن ساعت صفر انتقام، اعلام کرد که این جنبش تحرکات نیروهای آمریکایی از پایگاه «1ـK» در كركوك به‌سمت «زاب» و «حويجه» را دقیق رصد کرده است. مهندس «نصر الشمری» گفته است: «آنها به خیال اینکه در امان هستند، مسیرهای حرکتی خود را تغییر داده و از کوره‌راه‌ها تردد می‌کنند، ولی بدانند که تحت‌نظر هستند.» وی در ادامه خطاب به نیروهای اشغالگر کشور عراق هشدار داده است: «اینجا زمین ماست و ما از آنچه تصور می‌کنید به شما نزدیک‌تر هستیم.»

«امید دانا» فعال اپوزیسیون، در واکنش به افشای روابط مخفی سلبریتی‌ها با یکی از عوامل تلویزیون لندنی «من‌وتو» در حساب توئیتر خود نوشت: «صفحه اینستا سالومه هک شده و دارند عکس چت‌هایش با سلیبریتی‌ها را منتشر می‌کنند، عکس چت‌ها به خوبی به ما نشان می‌دهد نباید برای دیدگاه‌ها و اظهارات سلبریتی‌ها ارزشی قائل باشیم. انقدر این جماعت سطحی هستند که با سالومه بی‌سواد دردودل سیاسی می‌کنند! می‌فهمی؟ با سالومه دردودل سیاسی!»

«محمدجواد ظریف» در کتاب «آقای سفیر» می‌نویسد: «پس از پیروزی انقلاب، روزی آقای شیخ‌الاسلام با بنده صحبت کردند و گفتند که همه می‌توانند متخصص کامپیوتر شوند، اما هرکسی نمی‌تواند برای جمهوری اسلامی یک سیاستمدار خوب باشد. تغییر رشته و در نتیجه تغییر مسیر زندگی و تقدیر بنده به خاطر فرمایشات و اصرار ایشان بر این امر اتفاق افتاد.»

گروهی از خوانندگان لس‌آنجلسی در اقدامی عجیب در جشن پادشاه سعودی برنامه اجرا کردند؛ پادشاهی که رقابت و دشمنی تاریخی‌اش با ایران حتی به سال‌ها پیش از انقلاب بازمی‌گردد و در سال‌های اخیر نیز از هرگونه اقدام علیه ایران از حمایت از گروه‌های تروریستی تجزیه‌طلب تا هدف قرار دادن متحدان منطقه‌ای ایران دریغ نکرده است.

رژیم دیکتاتوری سعودی به طرح ادعای عجیب و مضحک علیه جمهوری اسلامی ایران درباره ویروس کرونا روی آورده است. خبرگزاری رسمی سعودی بیانیه‌ای فوری منتشر کرد که طی آن در موضعی غافلگیرکننده و تعجب‌برانگیز برای همه، جمهوری اسلامی ایران را مسئول شیوع ویروس کرونا در جهان معرفی کرد!

«بی‌بی‌سی» گزارش داد قفسه‌های سوپرمارکت‌ها در بریتانیا در بحبوحه ترس و نگرانی‌ها از شیوع گسترده ویروس کرونا خالی شده است. بسته‌های بزرگ آب آشامیدنی، پاستا، نان و ژل‌های ضد عفونی‌کننده از جمله اقلامی است که مردم برای خرید آنها به فروشگاه‌ها هجوم آورده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات