صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۲۱۲۷۳

اخبار کوتاه یک‌شنبه 25 اسفند

پارسا رئیس کل سازمان امور مالیاتی در نامه‌ای به مدیران اجرایی و استانی اعلام کرد: دریافت وام از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی منوط به پرداخت بدهی مالیاتی قطعی شده و ارائه صورت مالی از سوی بانک‌ها شد. بر اساس تبصره(۱) ماده(۱۸۶) قانون مالیات‌های مستقیم بازنگری شده، اعطای هرگونه تسهیلات ارزی یا ریالی، توسط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به کلیه اشخاص حقوقی از مبلغ پنج میلیارد ریال و بالاتر و اشخاص حقیقی از مبلغ دو میلیارد ریال و بالاتر را شامل می‌شود.

عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست مهمان برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما بود. سیدحسین حسینی، ‏مجری برنامه در توئیتی نوشت: «عیسی کلانتری معاون رئیس‌جمهور در پشت صحنه برنامه گفت یکی از افرادی که خبر ‏ابتلایش به کرونا خیلی هم پر سر و صدا بود و برای خبرنگار‌ها حاشیه داشت اصلاً کرونا نگرفته! در واقع بعضی حضرات ‏خودشان را قرنطینه می‌کنند که کرونا نگیرند! خب این بد نیست ولی مگه مجبوری ابتکار اینطوری بزنی؟!»‏

دفتر آیت‌الله العظمی مکارم‌شیرازی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: استفتائی به نقل از این مرجع تقلید شیعیان در برخی روزنامه‌ها و سایت‌ها و به تبع آن در فضای مجازی منتشر شده که موضوع آن کشف و تولید داروی بیماری کرونا توسط رژیم اشغالگر قدس و حکم خریداری آن می‌باشد. در ادامه این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می‌رساند این مطلب دروغ محض بوده و هیچگاه سؤال و جوابی در این زمینه مطرح نشده است.

مرکز پژوهش‌های مجلس با اشاره به اینکه نرخ تورم سال 99 بین 20 تا 25 درصد پیش‌بینی می‌شود، اعلام کرد: باید توجه داشت در صورتی که دولت تدبیر لازم را برای تأمین کسری بودجه از طریق کاهش مخارج و افزایش پایه مالیاتی نیندیشد، پولی شدن کسری بودجه سال 99 می‌تواند منجر به افزایش مجدد نرخ تورم در سال آینده شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: دو شرکت خودروساز سایپا و ایران خودرو به ما نامه زده و خواسته بودند که با توجه به تحریم‌ها و شیوع بیماری کرونا و... ارتقای استاندارد‌ها به یورو ۵ را همچنان به تاخیر بیندازند. ما نیز پاسخ دادیم که سلامت مردم از پول شما مهم‌تر است و از سال آینده موظف هستید که خودرو‌هایی با استاندارد یورو ۵ تولید کنید.

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مخاطبان خود خواسته است مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۹۸ را انتخاب کنند. مخاطبان محترم می‌توانند با مراجعه به پایگاه KHAMENEI.IR نظرات خود را از طریق این صفحه ارسال یا آن را به شماره‌ ۲۰۱۱۰ پیامک کنید.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات