اقتصادی >>  اقتصاد بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۲۲۸۷۳

قرعه کشی محصولات ایران خودرو بین 4 میلیون و 360 هزار نفر

حق پناه در مراسم قرعه کشی محصولات ایران خودرو اظهار داشت: 5 میلیون و 273 هزار نفر برای خرید محصولات ایران خودرو پیش ثبت نام کردند و از طریق سایت ایران خودرو اطلاعات خود را در سامانه امتا ثبت کردند.

وی تصریح کرد: تا انتهای روز 14 خردادماه 4 میلیون و 745 هزار نفر در سایت ایران خودرو وارد شده و خودروی مورد نظر خود را انتخاب کردند که از این تعداد معادل 39 هزار نفر هم برای خرید محصولات ایران خودرو و هم برای خرید محصولات سایپا ثبت نام انجام داده اند.
* 345 هزار نفر از قرعه‌کشی حذف شدند

وی با بیان اینکه برخورداری از گواهینامه و همچنین نداشتن پلاک فعال از جمله ویژگی‌های تعیین شده برای خرید خودرو است، افزود: 345 هزار نفر از ثبت نام کنندگان دارای این شرایط نبودند که از شرکت در قرعه کشی حذف شده اند.

به گفته حق پناه، قرعه کشی محصولات ایران خودرو بین 4 میلیون و 360 هزار و 153 نفر صورت می گیرد که در نهایت 15 هزار دستگاه خودرو به برندگان قرعه کشی اختصاص می یابد.
به گزارش فارس، همچنین 325 هزار و 397 نفر برای خرید رانا ثبت نام کرده اند که ظرفیت این خودرو نیز 630 دستگاه است. همچنین تعداد رزرو شدگان برای این خودرو نیز 63 نفر است که اگر برندگان نتوانند مبلغ خودرو را طی 48 ساعت واریز کنند، افراد رزرو جایگزین خواهند شد.
به این ترتیب برای هر دستگاه رانا، 469 نفر ثبت نام کرده اند.
در این دوره از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو 2 میلیون و 384 هزار و 901 نفر برای خرید پژو پارس TU5 ثبت نام موفق انجام داده اند در حالی که ظرفیت این خودرو در طرح فروش فوق العاده 4 هزار دستگاه است. همچنین برای این خودرو 400 نفر رزرو صورت گرفته است.
همچنین ۴ هزار نفر برنده خرید پژو ۴۰۵ می‌شوند و ۴۰۰ نفر نیز رزرو هستند.
برای خرید پژو ۲۰۶ معمولی نیز یک میلیون و ۵۰ هزار و ۴۵۳ نفر ثبت نام کرده اند در حالی که ظرفیت فروش این خودرو ۶ هزار و ۳۷۰ دستگاه است. همچنین ۶۳۷ نفر برای خرید این خودرو رزرو هستند.به این ترتیب احتمال برنده شدن برای خرید پژو ۲۰۶ معمولی یک به ۱۴۹ است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات