سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۲۱۳۸۴

مجلس یازدهم در اختیار جبهه پایداری

180 نماینده همسو با جبهه پایداری به مجلس آینده راه پیدا کرده اند
منصور حقیقت پور نماینده پیشین مجلس و از مشاورین و نزدیکان آقای لاریجانی در گفتگویی به تحلیل مجلس آینده پرداخته است. وی در قبال این سوال که آقای قالیباف مسیر ساده ای برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس دارد یا خیر؟ پاسخ میدهد:
«خیر. راحت نیست چون 180 نماینده همسو با جبهه پایداری به مجلس آینده راه پیدا کرده اند بنابراین بهتر است که آقای قالیباف سر جایش مثل یک نماینده معمولی بنشیند و برای کسب کرسی ریاست اقدام نکند. مطمئن باشیم پایداری ها در خردادماه خط عبور از قالیباف را کلید می زنند. معتقدم اگر آقای قالیباف برای ریاست بیاید پایداری ها با تراکتور از روی او رد می شوند و خردش می کنند. پایداری ها هم ریاست مجلس را می گیرند و مطمئن باشید که تمام کمیسیون های مهم را در اختیار می گیرند. حتی از همین الان اسامی اعضای آنها در کمیسیون های تخصصی را هم می توانم بگویم مثلا آقای ذوالنور رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواهد شد. در واقع نبض مجلس آینده در اختیار پایداری خواهد بود.»
وی  با نگاهی کاملا بدبینانه درباره شانس نامزد جبهه  پایداری برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری نیز معتقد است: « نامزد آنها پیروز انتخابات ریاست جمهوری می شود و بعد از آن پایداری ها وکیل الدوله می شوند. دولت که عطسه کند آنها در مجلس تب می کنند. در واقع یک سال نخست مجلس یازدهم آنها وکیل المله هستند بعد تغییر هویت می دهند و وکیل الدوله می شوند.»

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات