صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸  ، 
کد خبر : ۳۲۲۱۸۷

زمانی که رژیم صهیونیستی از خواب بیدار شود!

هدف از تشکیل رژیم صهیونیستی در غرب آسیا توسط غربی‌ها، نگهبانی از منافع غرب توسط این رژیم منحوس بود[...]

یادداشت: هدف از تشکیل رژیم صهیونیستی در غرب آسیا توسط غربی‌ها، نگهبانی از منافع غرب توسط این رژیم منحوس بود. حال بعد از گذشت چندین دهه نه‌تنها این اتفاق نیفتاده، بلکه خود کشورهای غربی ازجمله آمریکا، انگلیس و سایر کشورها به فکر نگهبانی از این غده سرطانی در منطقه می‌باشند.

گزاره خبری: روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از «آلون بن داوید» تحلیلگر صهیونیست نوشت: «تل‌آویو در مقطع کنونی درگیر مبارزه با کرونا و از توان حزب‌الله غافل شده است.» این تحلیلگر صهیونیست دراین‌ارتباط می‌افزاید: «حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی، معادله بازدارندگی را به تل‌آویو تحمیل کرده است.» آلون بن داوید می‌گوید: «درست در زمانی که افسران سازمان اطلاعات نظامی، واحد ستاد کل «سیرت متکل» و موساد، درگیر ویروس کرونا هستند، تل‌آویو هیچ روشی برای مقابله بدون خطر با طرح موشک‌‌های نقطه زن حزب‌الله ندارد.» بن داوید ادامه می‌دهد: «تنها زمانی که از خواب وحشت و ترس ویروس کرونا بیدار شویم، متوجه خواهیم شد که حزب‌الله بیش‌ازپیش برای توان بازدارندگی ما چالش ایجاد کرده است. ارتش اسرائیل باید دوباره محاسبات عملیات خود را در مرز لبنان از سر بگیرد.» در همین ارتباط، منابع لبنانی، پیشتر، گزارش کردند که یک گروه از نظامیان صهیونیست که با یک تانک پشتیبانی می‌شدند، وارد یک منطقه اشغالی در جنوب لبنان شدند.

نکته تحلیلی: ترس صهیونیست‌ها از موشک‌های حزب‌الله در حالی از طریق خودشان علنی می‌شود که رژیم صهیونیستی تاکنون چندین میلیارد دلار برای سامانه گنبد آهنی هزینه کرد است. این سامانه با هدف در امان ماندن از موشک‌های حزب‌الله و حماس ایجاد شده بود ولی حالا نه‌تنها کاربردی ندارد، بلکه هزینه‌کرد در این زمینه باعث افزایش انتقادهای داخلی به این رژیم نیز شده است. واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی امروز از جوانب مختلف در تیررس محور مقاومت قرار دارد و دست‌وپا زدن‌های بیشتر این رژیم تنها باعث غرق شدن بیشتر آن خواهد شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات