صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۲۲۲۳۶

خبر از درگیری های پشت صحنه

اگر در داخل کسی به آمریکا کد ندهد نیازی به مدیریت رفتار آمریکا وجود ندارد،جمهوری اسلامی برای مقابله با آمریکا باید رفتار نفوذی ها را مدیریت کند و در این صورت است که امریکا مدیریت می شود.
 اظهارات حسام الدین آشنا مبنی بر وجود اختلافات بسیار در پشت صحنه نظام مدیریتی کشور علیرغم حفظ ظاهر مسئولان، در رسانه های داخلی بازتاب پیدا کرده است.
مشاور رسانه ای روحانی در مصاحبه با روزنامه ایران اظهار داشت که یک نوع تعارف و رودربایستی در میان مسئولان و نهادهای حاکمیتی وجود دارد که اجازه نمی‌دهد مسائل کاملاً مشخص و دقیق بیان شود.
 در ظاهر همه حفظ ظاهر می‌کنند، اما در پشت صحنه، اختلافات زیادی وجود دارد. 
وی همچنین با اشاره به روابط ایران و آمریکا اظهار داشت که امروز دیگر مسئله ما رابطه ما با آمریکا نیست، بلکه مسئله مدیریت رفتار واشنگتن است تا آسیب کمتری متوجه ایران شود.

در مورد این سخنان دو نکته وجود دارد:

اولا: نظام‌های سیاسی که با شیوه دموکراسی اداره می شوند در مجموعه خود دارای    اختلاف نظر و اختلاف سلیقه هستند، تنها در نظامهای دیکتاتوری و پادشاهی اختلاف و تفاوت نظر وجود ندارد.
ثانیا:اختلاف نظرها تا وقتی که پشت صحنه است آسیبی به کشور نمی زند بلکه تنها یک نفوذی می تواند آنها را بر روی صحنه بیاورد و در هر نظام سیاسی با چنین فردی که این کار را انجام بدهد با اشد مجازات برخورد می کند.این هم از مظلومیت انقلاب اسلامی است که افرادی در حکومت وجود دارند که هم حقوق می گیرند و هم نقش اپوزیسیون و نفوذی را بازی می کنند. 
ثالثا:اگر در داخل کسی به آمریکا کد ندهد نیازی به مدیریت رفتار آمریکا وجود ندارد،جمهوری اسلامی برای مقابله با آمریکا باید رفتار نفوذی ها را مدیریت کند و در این صورت است که امریکا مدیریت می شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات