صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۲۲۲۴۵

واکسن جدید ترامپ در مبارزه با کرونا!


با گذشت زمان و ناتوانی دولت های غرب درمبارزه با کرونا هر روز ظاهر این غرب وحشی به ظاهر متمدن و پیشرفته بیشتر عریان می گردد. حال در این غرب وحشی به سردمداری آمریکا کار به جایی رسیده است که ترامپ تمام علم پزشکی را زیر سوال می برد و با ارائه نظریات احمقانه، آمریکایی های بیشتری را به کام مرگ می کشاند.
ترامپ با ارائه احمقانه ترین نظریه در طول تاریخ علم پزشکی به مردم آمریکا پیشنها داد تا در مبارزه با کرونا مواد ضدعفونی به خود ترزیق کنند، ترامپ در نشست خبری روز پنجشنبه گفت: «مواد ضدعفونی‌کننده ظرف یک دقیقه ویروس کرونا از کار می‌اندازد. ظرف یک دقیقه! راهی هست که بتوانیم آن را به داخل بدن تزریق کنیم یا با آن [ریه‌ها] را شستشو دهیم؟ جالب است این را چک کنیم»
این نظریه احمقانه ترامپ تعدادی از مردم آمریکا را به کام مرگ کشاند و ترامپ در آخر مجبور گردید تا عنوان کند که شوخی کرده است و تصمیم بگیرد تا دیگر روزانه کنفرانس خبری برگزار نکند.پایگاه اینترنتی «اکسیوس» روز جمعه گزارش داد که کاخ سفید در حال برنامه ریزی است تا تغییراتی در کنفرانس خبری مربوط به ویروس کرونا انجام دهد و ممکن است دیگر به صورت روزانه برگزار نشود.
بر اساس این گزارش، این تصمیم در کاخ سفید پس از آن گرفته شد که اظهارات ترامپ درباره استفاده از نور و تزریق مواد ضدعفونی کننده جنجال‌ها و حاشیه‌های زیادی به خود همراه داشت و دونالد ترامپ تحت انتقاد شدید کارشناسان بهداشتی قرار گرفت.
در رابطه با بی کفایتی ترامپ در مبارزه با کرونا «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با اِم‌اس‌ان‌بی‌سی اعلام کرد: بیش از ۵۰ هزار آمریکایی کشته شدند زیرا سنا در برکناری ترامپ از قدرت در جریان استیضاح ماه فوریه شکست خورد.رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا در این خصوص ادامه داد: در ۹ ماه آینده انتخابات ریاست جمهوری در پیش داریم؛ اما نمی‌دانیم ترامپ در ماه‌های پیش رو تا چه اندازه ویرانی به وجود خواهد آورد. در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار آمریکایی به دلیل بی کفایتی وی جان خود را از دست دادند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علی اصغر حبیبیان
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۸
0
0
سلام.درست گفتند:خلایق را هر چه لایق!! و خداوند می فرماید: "لها ماکتسبت و علیها ماکتسبت"!! ..یاعلی..
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات