صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۲۲۱۹۰

نامه سرگشاده اردشیر زاهدی به دولت ترامپ

نامه سرگشاده اردشیر زاهدی به دولت ترامپ

نامه آخرین سفیر شاه در آمریکا، در روزنامه نیویورک‌تایمز منتشر شد. اردشیر زاهدی که عناوینی چون؛ وزیر خارجه دولت پهلوی را نیز یدک می‌کشد، مطلبش را با عنوان «شتر در خواب بیند پنبه‌دانه» آغاز و توصیه کرده آمریکا به ایران حمله نظامی نداشته باشد. این نخستین بار نیست که فرزند تیمسار زاهدی، نخست‌وزیر محمدرضا پهلوی، از سیاست خارجی ایران حمایت می‌کند. این نامه که شش روز بعد از نوشته شدن منتشر شده، حضور ایران در سوریه را به دعوت دولت این کشور دانسته و هم‌زمان از عربستان (متحد بسیار نزدیک آمریکا) به دلیل بمباران یک مراسم عروسی در یمن انتقاد کرده است. آخرین سفیر ایران در آمریکا، در این یادداشت حمله به عراق را یادآوری کرده و پرسیده: «آیا مغز‌های وزارت خارجه و سیا از دود شدن ۷ هزار میلیارد دلار بی‌خبرند؟»

درخواست کمک روسیه از ایران

معاون وزیر بهداشت روسیه تمایل خود را نسبت به دریافت و بهره‌برداری از تجربیات موفق ایران در مهار کووید19 ابراز کرده است. آمار کرونایی‌ها در کشورهای دیگر در حال افزایش یافتن است و این در حالی است که ایرانی‌ها موفق شدند به‌خوبی با این بیماری مقابله کنند. البته ممکن است موج دوم این بیماری در جامعه ایران در صورت عدم توجه مردم به هشدارها در پیش باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۷
0
0
متاسف شدم از کار اصلاح طلبانی که نان جمهوری اسلامی را می خورند وبه اندازه زاهدی نور چشمی وداماد شاه هم برای حفظ ایران تلاش نمی کنند
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات