صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۲۲۲۹۸

اخبار کوتاه چهارشنبه 10 اردیبهشت

چه کسانی در صفوف رایگان غذا هستند/ شبکه CBS درباره صفوف طولانی دریافت غذا در آمریکا گزارش داد که ناامیدی و یأس در حال افزایش است و افرادی در صف غذای رایگان قراردادند که پیش‌ازاین چنین اقدامی را انجام نداده بودند! برنی سندرز نیز اعلام کرد: «حدود نیم میلیون انسان در آمریکا در خیابان‌ها می‌خوابند. پانزده میلیون کودک نیز در فقر به سر می‌برند. یک‌سوم آمریکایی‌ها نیز مراقبت‌های بهداشتی کافی ندارند. از دید من، انسان بودن به معنای این است که شما حق دارید که یک سقف بالای سرتان، دکتر و معیارهای یک زندگی با عزت را داشته باشید.»

الگوی موفق/ نجاح محمدعلی، تحلیلگر عراقی گفت: ایران با پرتاب ماهواره نشان داد می‌تواند در چند جبهه بجنگد؛ جمهوری اسلامی یک الگوی موفق است. تحلیلگر عراقی در گفتگو با شبکه تلويزيونى "بلادی" با برشمردن ویژگی‌های موشک و ماهواره نظامی ایران، گفت: آمریکا حیرت‌زده شده چون فکر نمی‌کرد ایران این‌قدر توانمند باشد.

ناوهای ثابت ایران/ «انیس النقاش» تحلیلگر مسائل استراتژیک در شبکه المیادین گفت: آمریکا به خوبی می‌داند که قدرت ایران مثل سابق نیست و جزایر ایران در خلیج‌فارس مستحکم و پر از انواع تسلیحات دریایی هستند و تهدیدات ترامپ فقط به درد مصرف داخل آمريكا می‌خورد. جزایر ایران در خلیج‌فارس همانند ناو هواپیمابر عمل می‌کنند.

جزئیاتی از سربازان ناپدیدشده آمریکایی در سوریه/ الأخبار به نقل از منابع میدانی: حمله به خودروی نظامیان آمریکایی با رگبار و خمپاره صورت گرفته که منجر شد تقریباً به صورت کامل در آتش بسوزد. گروه‌های امدادی که وارد این محل شدند، هیچ اثری از جنازه یا اثری از سربازانی که در داخل خودرو حضور داشتند نیافتند. دو سرباز ناپدیدشده، از نیروی دریایی آمریکا هستند.

مجلسی یک‌صدا برای حل مشکلات مردم/ الیاس نادران، منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توئیتی نوشت: « به لطف پروردگار نشست وحدت شروع یک مجلس قوی خواهد بود. امروز با حضور آقایان دکتر محمدباقر قالیباف، آقاتهرانی، آقامیرسلیم، تقوی، حاجی بابایی، زاکانی، میرتاج‌الدینی و نیکزاد جلسه‌ای داشتیم و سازوکارهای ارتقاء کارآمدی و تحول مجلس مورد بحث قرار گرفت. مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم یک‌صدا خواهد بود.»

عراق دومین خریدار محصولات ایرانی/ بر اساس اعلام سازمان توسعه بازرگانی ایران، صادرات ایران به عراق، با ۲۹ درصد افزایش، به حدود ۹ میلیارد دلار رسیده است و با این وصف، عراق پس از چین، در رتبه دوم کشورهای خریدار از ایران قرار گرفته است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات