تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸  ، 
شناسه خبر : ۳۲۲۵۴۷
کتاب اثرسنجی در حوزه رسانه با تأکید بر تلویزیون نوشته دکتر اسماعیل سعدی‌پور، علی‌رضا خوش گویان‌فرد و معصومه طالبی دلیر از سوی انتشارات مرکز تحقیقات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

این کتاب در چهار فصل اثر و مدل‌های اثرسنجی، روش‌های اثرسنجی، مروری بر برخی از پژوهش‌های اثرسنجی و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری به بحث اثرسنجی از برنامه‌های تلویزیونی می‌پردازد.

کتاب شامل مثال‌های واقعی مرتبط با نظرسنجی برنامه‌های تلویزیونی است که می‌تواند راهنمای کاربردی مناسبی برای پژوهشگران علاقمند به اثرسنجی در حوزه رسانه بویژه تلویزیون باشد. همچنین مطالب سودمندی درباره مدل‌های اثرسنجی که در اجرای عملی چنین مطالعاتی راهگشا هستند در کتاب مطرح می‌شود.

روابط‌عمومی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی ‌رسانه‌ها، مطالعه کتاب را به همه پژوهشگرانی که دارای تجربه قبلی در پژوهش‌های کمی بویژه روش‌های پیمایشی و آزمایشی  دارند، پیشنهاد می‌کند.

 

کتاب اثرسنجی در حوزه رسانه با تأکید بر تلویزیون + PDF

برای دریافت کتاب بروی این لینک یا آیکون زیر کلیک نمائید

کتاب اثرسنجی در حوزه رسانه با تأکید بر تلویزیون + PDF

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات