خراسان رضوی >>  عمومی >> گزارش
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۲۲۸۶۵
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع):

عملکرد ایالات متحده آمریکا در مقابل ایران زمینه نابودی‌اش را فراهم می‌کند

مسؤول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) افزود: مردم ایران زمینه‌ساز تحولی عظیم در جامعه بشریت خواهند بود، عملکرد ایالات متحده آمریکا در مقابل ایران زمینه نابودی‌اش را فراهم می‌کند.

عملکرد ایالات متحده آمریکا در مقابل ایران زمینه نابودی‌اش را فراهم می‌کند

به گزارش خبرنگار بصیرت؛ حجت‌الاسلام برهان باقری در رزمایش کمک مؤمنانه و سالگرد ارتحال امام راحل که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تسلیت ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهارکرد: در طول تاریخ چند هزار ساله بشریت با کمتر شخصیتی مانند امام خمینی (ره) مواجه می‌شویم که چنین تأثیرگذاری گسترده‌ای در ابعاد مختلف جهان داشته باشد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: امام راحل تنها منشأ تحول در ایران نبودند بلکه با همکاری مردم نظام مستبد پهلوی را سرنگون کردند و زنگ خطر نابودی قدرت‌های مستکبر به صدا درآمد.
وی با اشاره به اینکه انقلاب امام راحل زلزله‌ای میان قدرت‌های شرقی و غربی به خود آورد، بیان کرد: بعد از گذشت ۴۲ سال هنوز پس‌لرزه‌های آن کاخ‌های قدرت‌های استکبار را می‌لرزاند.
باقری با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی تحول در جهان است، اضافه کرد: هدف و آرمان والای امام راحل و مقام معظم رهبری این است که این انقلاب به دست صاحب اصلیش یعنی امام زمان (عج) سپرده شود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) افزود: مردم ایران زمینه‌ساز تحولی عظیم در جامعه بشریت خواهند بود، عملکرد ایالات متحده آمریکا در مقابل ایران زمینه نابودی‌اش را فراهم می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و تهدید‌های ۴۲ ساله آمریکا ریشه‌ای انقلاب اسلامی قوی‌تر شده و به نقاط مختلف جهان رسیده است، عنوان کرد: رهبری سال‌ها پیش فرمود: ه‌اند، که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، این جمله آقا هیمنه پوشالی آمریکا را از بین برد.
باقری تصریح کرد: امام راحل به جهانیان یاد داد که می‌تواند به آمریکا نه بگویند و قدرت پوشالی‌اش را به چالش بکشند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) در خصوص خدا محوری بودن انقلاب اسلامی، تشریح کرد: نابودی هواپیما‌های آمریکایی در طوفان طبس بار دیگر ثابت کرد که انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی است.
وی متذکر شد: نابودی پایگاه عین الاسد و پهپاد آمریکا در خلیج‌فارس نیز بار دیگر جمله رهبری را که فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند را یادآوری کرد.
باقری تشریح کرد: در این سال‌ها هر چه آمریکا بیشتر بر ما سخت گرفت، انقلاب و مردم ما آب‌دیده‌تر شدند، تا زمانی که خدا محور باشیم و در مسیری که امام راحل و مقام معظم رهبری مشخص کرده‌اند، قدم بر داریم قطعاً دشمنان ما با شکست مواجه می‌شوند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) یادآور شد: تفکرات امام راحل در میان مردم ما زنده و جاری است و مردم ما در این راه حرکت می‌کنند، زیر رهبر معظم انقلاب اسلامی آیینه تمام نمای خمینی کبیر است و با همان صلابت و شجاعت راه امام راحل را استمرار می‌دهند.
وی ادامه داد: مردم عزیز ما با وجود تمام سختی‌ها پای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، زیرا می‌دانند که برای رسیدن به تمدن بزرگت تاریخ بشریت باید سختی‌های آن را هم به جان بخرند و انصافاً به جان هم خریده‌اند.
باقری با بیان اینکه در مقابل ویروس کرونا بهترین عملکرد را داشته‌ایم، گفت: ویروسی که آمریکا بر علیه ما درست کرد امروز به جان خودشان افتاده است، امروز در ایالات متحده آمریکا می‌بیند که مردم بر علیه لیبرال‌ها تظاهرات کرده و پرچم آمریکا را به آتش می‌کشند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) خدا محوری بودن امام‌خمینی (ره) را جزو ویژگی‌های بارز ایشان توصیف کرد و گفت: ایشان در ماه مبارک رمضان روزانه ۱۵ جز قرآن را می‌خواندند و تمام تفکراتشان خدا محوری بود.
وی تصریح کرد: تفکرات غرب‌گرایانه بعضی مسئولان ما باعث شده که امروز با مشکلاتی دست و پنجه نرم کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات