سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۲۵۵۴۰
مروری بر خط تخریبی رسانه های ضدانقلاب در مهرماهی که گذشت

خروارها القائات بي اساس

گروه‌ها و جريانات مخالف نظام در راستاي القاء ياس و نااميدي از هر فرصتي استفاده نموده و سعي دارند ضعف مديريت در بخش‌هايي از کشور را به مديريت کلان نظام ربط داده و چنان وانمود نمايند که نظام در آستانه فروپاشي است.

با توجه به وضعيت نه چندان بسامان اقتصادي، اپوزيسيون خارج نشين براي سياه نمايي و تشويش اذهان عمومي با همه توان وارد ميدان شده است و فضاي داخل کشور را چنان تيره و تار نشان مي‌دهند که گويي در بين قريب به دويست کشور جهان تنها نقطه تاريک دنيا فقط ايران اسلامي است. گروه‌ها و جريانات مخالف نظام در راستاي القاء ياس و نااميدي از هر فرصتي استفاده نموده و سعي دارند ضعف مديريت در بخش‌هايي از کشور را به مديريت کلان نظام ربط داده و چنان وانمود نمايند که نظام در آستانه فروپاشي و اضمحلال است. در طول ده روز اخير با بهره‌برداري از اتفاقات داخل کشور به القائات غلط در رسانه‌ها و سايت‌هاي خود پرداختند.
1-  القاء بي‌مهري نظام نسبت به شجريان: پس از فوت محمدرضا شجريان، ضدانقلاب چنان وانمود کردند که نظام اسلامي مخالف هنر و هنرمندان است و به دليل مخالفت با هنرمندان، هيچ بهايي به آنان نمي‌دهد. اين جريان به گونه‌اي دوقطبي موافقان و مخالفان هنر در ايران راه انداختند و با مقايسه شجريان با شخصيت‌هاي برجسته مذهبي مانند آيت الله مهدوي کني و آيت الله هاشمي شاهرودي و شهيد سليماني عنوان داشتند که چرا در زمان فوت اين بزرگواران چند روز در کشور عزاي عمومي اعلام شد ولي در فوت استاد شجريان اهميتي به اين موضوع داده نشد!
2-  آموزش خرابکاري از طريق رسانه و فضاي مجازي: اپوزيسيون خارج نشين همانند سال‌هاي گذشته با آرزوي برپايي اغتشاشات گسترده در داخل کشور، در جهت آموزش به جوانان براي درست کردن کوکتل مولوتوف و نحوه پرتاپ آن در خيابان‌ها، کليپ‌هاي آموزشي تهيه نموده و جوانان را نسبت به آماده شدن براي روز حساس با عنوان قيام سراسري و اعتراض ميداني منسجم ترغيب مي‌کند.
3-  شعار نويسي در حمايت از زندانيان سياسي: ضدانقلاب در تلاش است آزادي زندانيان سياسي در کشور را به يک مطالبه عمومي تبديل کند. آنها با پخش فايل‌هاي صوتي از داخل زندان که توسط زندانيان سياسي ارسال مي‌شود در جهت تحريک عواطف مردم سعي مي‌کنند تمام زندانيان را سياسي جلوه دهند. فضاي زندان را چنان تيره و تار نشان مي‌دهند که گويي از زندان گوانتانامو يا ابوغريب وحشتناک‌تر است! در يکي از کانال‌هاي منافقين اين چنين آمده است: «مدتي است که تخم‌مرغ از جيره غذايي زندانيان کم شده است. هنگامي که غذا توزيع مي‌شود، به هر زنداني حدود ۱۰-۱۲ قاشق برنج مي‌رسد و زنداني بايد کمبود مواد غذايي را با هزينه خودش تأمين کند تا سير شود. از سوي ديگر به‌دليل اين‌که آب اين زندان از چاههاي آلوده تأمين مي‌شود، زندانيان آب آشاميدني ندارند و بايد هر بطري آب را به قيمت ۳ هزار تومان خريداري کنند اين شرايط در وضعيتي است که زندانيان محل تأمين معاش ندارند و عموم آنها پيش از دستگيري سرپرست خانوار بوده‌اند و علاوه بر اين‌که خانواده‌هايشان بدون سرپرست باقي مانده‌اند، خود نيز براي حداقل معاش، محتاج خانواده‌هايشان هستند.»
4-  آموزش راههاي مقابله با نيروهاي حافظ امنيت: ضدانقلاب در رسانه‌هاي خود با طرح ترفندهايي چون ايجاد مانع و ترافيک در مسير نيروهاي امنيتي به هر طريق ممکن، دور نشدن از جمعيت، جلوگيري از دستگير شدن ديگران، تبديل موبايل خود به اينترنت از طريق نرم افزارهاي موجود در صورت قطع اينترنت، استفاده از کلاه و شال گردن و ماسک دهان براي جلوگيري از شناسايي توسط دوربين‌ها و تشويق مردم به بستن مغازه و پايين کشيدن کرکره‌هاي خود، راه‌هاي مقابله با نيروهاي حافظ امنيت در کشور را آموزش مي‌دهند. آنها شرکت در تجمعات را يک وظيفه و مسئوليت معرفي مي‌کنند و همه مردم را نسبت به جانباختگان آبان 98 مسئول مي‌دانند و نسبت به ترغيب مردم براي حضور در اغتشاش تشويق مي‌کنند.
5- دعوت از اصناف مختلف براي شورش و اعتراض: اپوزيسيون معتقد است اصناف توان به دوش کشيدن بار دولت را ندارند، فلذا از دامداران، مرغداران، نانوايان، توليد کنندگان دام و طيور و همينطور آحاد مردم به دليل گراني‌هاي اخير در طي ماه جاري، براي تجمعات مختلف فراخوان داده اند، ضمن اينکه در هفته‌هاي اخير براي کشاندن مردم در مقابل سازمان بورس در واکنش به ريزش بازار سرمايه تلاش زيادي کردند.
6- اختلاف افکني بين ملت و اتباع کشورهاي مسلمان: تلاش براي ايجاد نفرت مردم ايران از خانواده هاي افغاني، پاکستاني، لبناني و سوري با اين بهانه که نظام جمهوري اسلامي به ايشان در شهرهاي بزرگ زمين داده شده است تا در مواقع خاص مثل اغتشاشات به کمک نظام بيايند.
7- القاي سونامي فقر، فحشا و ويراني در راه ايران: در کانال سلطنت طلب منتسب به ربع پهلوي به قلم اردشير ثابت آمده است؛ "فقر و فساد و تباهي در کنار افزايش روزافزون قربانيان، ميليونها جوان ايراني را به نقطه انفجار رسانده است بيش از ۹۰ درصد آنچه اکنون شما در پيرامون خود مي بينيد  وجود آن به گونه اي به واردات از خارج وابسته است واقعيت اين است که مديريت ناشايسته کشور در اين چهار دهه ايران را در بيشتر موارد به کشوري وارد کننده و وابسته به خارجيان تبديل کرده است. ازسوي ديگردولت بيش از اين نمي تواند قيمت بنزين را که اکنون ليتري تنها ۲۰ سنت يعني يک پنجم قيمت يک دلار است را در اين سطح حفظ کند  بنابراين درآينده بي ترديد شاهد افزايش بهاي بنزين و ديگر فرآورده هاي سوختي و سهميه بندي آن ها نيزخواهيم بود که پيرو آن قيمت حمل و نقل نيزافزايش خواهد يافت. قيمت مواد خوراکي و کشاورزي که بعلت خشکسالي و نابودکردن زمين هاي کشاورزي و تبديل آنها به ويلا و آپارتمان ناچار به واردات آن هستيم بشدت گراني يافته و فقر غذايي مردم بشدت افزايش پيدا خواهدکرد. دستاورد اين موج فقر سونامي اعتياد، دزدي، روسپي گري و در نهايت افزايش طلاق و خودکشي خواهد بود."
8- درخواست از اروپا براي تروريست ناميدن سپاه پاسداران: مريم رجوي سرکرده گروهک منحوس منافقين، طي توئيتي از بريتانيا، ايرلند و ساير دولت‌هاي اروپا، خواست تا سپاه پاسداران را در ليست گروه‌هاي تروريستي قرار دهند، سفارت‌خانه‌هاي ايران را به‌ عنوان مراکز هدايت عمليات تروريستي تعطيل کنند و عوامل وزارت اطلاعات را  از خاک اروپا اخراج کنند.
9- طرح حجاب اجباري و سقوط حکومت مذهبي: ضد انقلاب با اشاره به صحبت هاي مدير مسئول سابق روزنامه کيهان در يک برنامه تلويزيوني که اعلام کرده بود: ۷۰ درصد مردم در ايران با حجاب اجباري مخالف‌اند و سالانه حدود ۵ درصد از شمار کساني که ملتزم به حجاب هستند کاسته مي‌شود و اکثريت مردم  در شهر قم هم مخالف اجباري بودن حجاب‌اند» نتيجه گرفته  که جامعه ايران به روحانيت و باورهاي مذهبي هيچ اعتقادي ندارد.
اين موارد تنها مشتي از خروارها القائات بي‌اساس ضد‌انقلاب است که تلاش دارد تا در حدبضاعت جمهوري اسلامي را تضعيف و تخريب نمايد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات