سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹  ، 
کد خبر : ۳۱۹۵۲۰

ياوه سرايي اپوزيسيون در مورد سردار دلها

ضدانقلاب خارج نشین از منافقين کوردل تا سلطنت طلبان بزدل در این روزها شادی خود را از شهادت سرباز ملت و کشور پنهان نکردند! و با همه توان تلاش کردند تا چهره درخشان سردار رشید اسلام را مخدوش کرده و عملا اقدام تروریستی آمریکایی‌ها را توجیه نمایند.

ياوه سرايي اپوزيسيون در مورد سردار دلها

اگر چهره واقعی ضد انقلاب و اعوان و انصارش براي برخي از مردم شناخته شده نبود، ديگر با شهادت سردار رشيد اسلام حاج قاسم سليماني بايد شناخته شده باشد. ضدانقلاب خارج نشین از منافقين کوردل تا سلطنت طلبان بزدل در این روزها شادی خود را از شهادت سرباز ملت و کشور پنهان نکردند! و با همه توان تلاش کردند تا چهره درخشان سردار رشید اسلام را مخدوش کرده و عملا اقدام تروریستی آمریکایی‌ها را توجیه نمایند. مهمترین اقدامات رسانه‌ای آنان را چنین می‌توان رديف نمود:
1-    تلاش براي القاي دروغین خوشحالي ايرانيان در شهادت سردار سليماني، چرا که فرصتي براي ايران بوجود آمده است تا بار ديگر مردم را به پاي صندوق راي بکشاند!
2-    اپوزيسيون با تزريق اين تفکر که با شهادت سردار، اولويت افکارعمومي در عراق از معيشتي مجددا به امنيتي بازگشته است و اين امر مي‌تواند توجيه کننده ادامه حضور ايران در عراق باشد .سعي در به انحراف کشاندن اتحاد و وحدت بين ملت بزرگ ايران و عراق دارد.
3-    خوشحالي از تصميم ترامپ و همراهي مشاوران طرفدار جنگ از جمله مايک پامپئو وزير خارجه، مارک اسپر وزير دفاع و ژنرال مارک ميلي رئيس ستاد مشترک ارتش آمريکا با او در به شهادت رساندن سردار سليماني.
4-    استناد به نشريه آمريکايي نيويورک تايمز که به نقل از مقامات آمريکايي مدعي شده فرمانده سپاه قدس شخصا در حال بازديد از چند منطقه براي نهايي کردن يک طرح [حمله] بزرگ بوده و هدف قرار دادن ايشان توجيه داشته است! و يک مقام وزارت خارجه آمريکا مدعي شده بود اطلاعات جديد نشان مي‌داده سردار سليماني در حال برنامه ريزي براي انجام حمله به ديپلمات‌ها، پرسنل نظامي و تاسيسات آمريکايي در لبنان، سوريه و عراق بوده است.
5-    خوشحالي از اعلام نظر برخي سياستمداران تروريست آمريکايي مبني بر پاسخ کوبنده به اقدامات تلافي جويانه ايران نظير موضع رابرت اوبراين، مشاور امنيت ملي آمريکا که در مصاحبه خود با فاکس نيوز گفته بود: نيروهاي بيشتر و امکانات هوايي بيشتر، امکانات دريايي بيشتري در منطقه هستند. ايالات متحده کاملا آماده است تا از شهروندان خود، ديپلمات‌هاي خود و ارتش خود حفاظت کند. و يا اعلام نظر مقامات بريتانيا بنا بر گزارش خبرگزاري “ايران اينفو ۲۴“، که گفته‌اند: در صورت بروز جنگ آماده شليک به ايران هستيم و اگر تنش‌ها با جمهوري اسلامي به جنگ بيانجامد، زيردريايي اتمي متعلق به نيروي دريايي سلطنتي بريتانيا آماده شليک موشک به ايران است.
6-    بزرگنمايي قدرت آمريکا و توانايي آن کشور در مقابله با ايران، با تشريح تجهيزات وارد شده به خليج فارس و منطقه.
7-    بزرگنمايي شخصيت مايکل دي اندريا رئيس عمليات ايران در سازمان اطلاعات مرکزي آمريکا ( سيا)، در طراحي ترور شهيد سليماني و قرار دان شخصيت بزرگ و والاي اين شهيد در تراز شخصيت‌هاي تروريستي مثل ابوبکر البغدادي و اسامه بن لادن.
8-    القاي ياس و نااميدي به ملت ايران با اين ادعا که چندين روز از شهادت حاج قاسم مي‌گذرد ولي ايران هيچ اقدامي انجام نداده است و اين امر به منزله ترس ايران و پاسخ قاطع آمريکا به هر اقدام و تحرکي از سوي ايران است. که هر واکنشي مي‌تواند به سرنگوني نظام اسلامي و قطعه قطعه شدن اجساد مردم و تفرقه در بين آنها بيانجامد. پس از سیلی محکم جمهوری اسلامی و حمله به مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در خاورمیانه، نیز تلاش کردند تا همسو با رسانه های آمریکایی آن را کم اثر و ناکام تصویر نمایند.
9-    القاي شکننده و آسيب‌پذير بودن سپاه قدس در عراق، علي‌رغم پراکندن ادعاي اقتدار و نفوذ! از يک سو و اشراف اطلاعاتي آمريکا در منطقه و توان واکنش سريع آن نسبت به تحولاتِ در ميدان از سوي ديگر. و اينگونه عنوان مي‌دارند که دليل اينکه فرمانده سپاه قدس پيش از اين هدف قرار نگرفته بود، نه اشراف اطلاعاتي و عمليات فريب سپاه بلکه ملاحظات سياسي آمريکا براي مسدود نشدن امکان توافق با ايران بوده است.
10- موجه جلوه دادن اقدام رئيس جمهور منحوس آمريکا در به شهادت رساندن سردار سليماني، به دليل پاسخگويي به طراحي حمله به سفارت آمريکا در بغداد توسط ايران.
11- ضد انقلاب با اعلام اين نکته که سردار قاسم سليماني در طول خدمت چندين و چند ساله اش عملکرد مناسبي نداشته است سعي مي‌کنند به مخاطبان اينگونه القاء کنند که ايشان نيز همانند ساير افراد در داخل کشور شخصيت خاصي نبوده است! شخصيتي که نه تنها با عملکرد انقلابي و جهادي خود دل ميليون‌ها انسان را شاد کرده بود بلکه با شهادتش نيز ميليون‌ها انسان را داغدار کرد که تشييع پيکر پاک آن عزيز در چند روز اخير نشان دهنده اين امر است. 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات