سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> نبض سیاست
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۴۰۰۴۸

ايران را چندپاره مي‌خواهند!

اينجا همه جامعه نيازمند تامل و آرامش و بصيرت و هوشمندي و کنترل خشم و احساسات خود هستند، تا دشمن نتواند از اين آب گل آلود فتنه، ماهي خود را صيد کند! و فراموش نبايد کرد که دشمنان "ايران را چندپاره مي‌خواهند!"

فرداي پيروزي انقلاب اسلامي بود که در 25 بهمن 1357 احزاب وطن فروش وابسته به بیگانه، دست به اسلحه بردند و از کردستان مستقل از ايران سخن گفتند! موج تجزيه‌طلبي خيلي زود دامنگير چند استان مرزي ديگر شد و خوزستان و ترکمن صحرا و بلوچستان و حتي آذربايجان را فرا گرفت و مشخص شد که دشمنان انقلاب اسلامي تجزيه ايران بزرگ را هدف خود قرار داده‌اند! در پس پرده اين زياده خواهي دستگاه‌هاي جاسوسی و امنيتي اجنبی قرار داشتند که از سونامي انقلاب اسلامي ملت ايران غافلگير شده بودند و پس از يک عقب‌نشيني، تلاش داشتند تا نگذارند اين رژيم اسلامي در مرحله تولد، جان گيرد! لذا از همان ابتدا، انقلاب را درگير سخت‌ترين بحران‌هاي امنيتي که تجزيه‌طلبي باشد، نمودند!

در آن ايام اين جوانان غيوري که در نهادهاي نظامي و امنيتي در قالب سپاه و کميته و ارتش و ژاندارمي و بسيج گرد آمده بودند، با همه توان شبانه روز ايستادند تا نگذارند سياست استکبار جهاني براي چندپاره کردن ايران بزرگ به ثمر بنشيند! و در اين مسير خون صدها تن از آنها بر زمين ريخت و پيکر پاره پاره شان سهم مادران داغدارشان شد!

پس از گذشت چهار دهه دشمنان اين سرزمين بيش از گذشته به چندپارگي ايران مي‌انديشند و با همه توان به ميدان آمده‌اند! امروز به خوبي مي‌دانند که جدايي حتي يک وجب از خاک ايران ميسر نيست، لذا به چندپارگي ايرانيان مي‌انديشند! ابراز ناراحتي نسبت به مرگ دختري جوان و حتي اعتراض به شيوه‌هاي عملکرد «گشت ارشاد»، مي‌تواند به مثابه انتقادي در درون جامعه به رسميت شمرده شود، اما بهانه ساختن آن براي ايجاد شکاف و دودستگي ميان ملت و مملو کردن سينه‌ها و قلب‌ها از کينه‌ها و نفرت‌ها، سناريويي است که توسط دشمنان اين ملت طرحريزي شده است.

در اينجا همه جامعه نيازمند تامل و آرامش و بصيرت و هوشمندي و کنترل خشم و احساسات خود هستند، تا دشمن نتواند از اين آب گل آلود فتنه، ماهي خود را صيد کند! و فراموش نبايد کرد که دشمنان "ايران را چندپاره مي‌خواهند!"

مهدی سعیدی

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات