سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۲۱۷۲۳
بررسی خط تبلیغاتی گروهک منافقین علیه جمهوری اسلامی

دروغ‌هاي کرونايي منافقين

گروهک منافقين از اواخر بهمن ماه سال گذشته با شروع ماجرای کرونا، بصورت روزانه در اين زمينه در بستر فضاي مجازي فعاليت تبليغاتي خود را عليه نظام اسلامي شروع کرده است.

خوابيده را مي‌شود بيدار کرد ولو اينکه به خوابي عميق فرو رفته باشد، اما کسي که خود را به خواب بزند اگر بلندترين فريادها را بر سرش بکشي هم بيدار نخواهد شد. وضعيت اپوزيسيون خارج نشين در وضعيت کرونايي عالم گير دقيقا همينطور است. وقتي همه دنيا با ويروس همه گير کرونا درگيرند و تمام رسانه ها نيز نشان از کمبود تجهيزات دارويي در بيشتر کشورهاي اروپايي و همچنين به طور اخص در آمريکا مي‌گويند، اما ضدانقلاب خارج‌نشين با سياه نمايي، تمام ابزار خود را به کار گرفته تا به دنيا بگويد: در ايران وضعيت بسيار آشفته است!
يکي از اين گروهک‌هاي متوهم، گروهک منافقين است که از اواخر بهمن ماه سال گذشته اين گروهک بصورت روزانه در اين زمينه در بستر فضاي مجازي فعاليت تبليغاتي خود را عليه نظام اسلامي شروع کرده است. از صدور بيانيه روزانه گرفته تا توئيت زني مريم رجوي سرکرده آنها، و حتي پخش فايل صوتي از مسعود رجوي به مناسبت سوء مديريت در ايران اسلامي، اقدامات انجام شده توسط اين گروهک است تا به مخاطبان ساده لوح تر از خودشان بگويند که وضعيت در ايران بسيار وخيم است. برخي از اقدامات اين جريان بدين شرح است:

1-               بحراني نشان دادن اوضاع ايران
مريم رجوي سرکرده گروهک منافقين از اول اسفند تا پنجم اسفند ماه با صدور بيانيه‌هاي جداگانه براي مقابله با پنهان‌کاري دولت جمهوري اسلامي ايران، از سازمان بهداشت جهاني خواست فوراً هيأت‌هاي نظارت و درمان خود را به ايران بفرستد و نگذارد شمار قربانيان ويروس کرونا سير صعودي پيدا کند. او در اين بيانيه تأکيد مي‌کند حاکمان نظام اسلامي بايد امکانات درماني را براي رسيدگي به بيماران و حفظ جان و سلامت آنان در اختيار همه پزشکان و پرستاران بگذارد تا در شهرهاي مختلف کشور به کمک مردم بشتابند!. او ضمن متهم ساختن نظام به پنهان کاري، سپاه را مقصر اصلي شيوع کرونا در ايران معرفي مي‌کند!
در چهارم اسفند با صدور بيانيه اي ضمن فراخوان مجدد از سازمان بهداشت جهاني، وزارت بهداشت را متهم به مطلع بودن ورود ويروس کرونا از يک ماه پيش يعني اوايل بهمن ماه کرد و مدعي شد که حاکمان نظام جمهوري اسلامي در جريان ورود ويروس به کشور بودند ولي مردم را در جريان امر قرار ندادند.
اين گروهک در پنجم اسفند ماه در بيانيه خود خبر از اعتراضات گسترده در داخل کشور داده و مي‌نويسد! "پنهان‌کاري و دروغگويي‌هاي فضاحت‌بار نظام اسلامي در مورد ويروس کرونا و عدم اقدامات پيشگيرانه و عدم تأمين وسايل ضروري مانند ماسک و وسايل ضد عفوني، موجب بروز اعتراضات گسترده مردم شده است. در تالش، صدها تن از جوانان در اعتراض به دروغ‌پردازي رژيم درباره شيوع اين بيماري دست به اعتراض زده و با نيروي انتظامي درگير شدند. دانشجويان دانشگاه ولايت ايرانشهر نسبت به ورود دو آخوند با شعار «آخوند ويروسي نمي‌خواهيم» دست به اعتراض زدند. در بوشهر نيز، دانشجويان دانشگاه خليج‌فارس با برگزاري يک تجمع اعتراض خواهان تعطيلي دانشگاه شدند."
 
2-               متهم کردن نظان به پنهان‌كاري 
تمام رسانه هاي دنيا پنهان کاري در خصوص ويروس کرونا و عدم اطلاع رساني به مردم را در کشوري مثلا پيشرفته و مدعي حقوق بشر يعني در آمريکا مي بينند، ولي سرکرده اين گروهک در ششم اسفند طي بيانيه اي ديگر كرونا را همان تجربه هواپيماي اوكرايني در ابعاد كلان و در سطح سراسري و در حق همه ايرانيان عنوان مي کند و از پزشكان و پرستاران و كاركنان بيمارستانها مي خواهند به‌خاطر حفظ جان و سلامت مردم ايران و براي خنثي كردن پنهان‌كاري‌ها و اطلاعات گمراه‌كننده نظام، اطلاعات خود را سريعاً در اختيار افكار عمومي بگذارند. و از سازمان ملل و سازمان بهداشت جهاني و سازمانهاي بين‌المللي طرفدار حقوق‌بشر مي خواهد تا فاشيسم ديني حاكم بر ايران را وادار كنند تمام حقايق و آمار در مورد كرونا را براي حفظ جان و سلامت مردم ايران و ديگر كشورهاي منطقه در اختيار افكار عمومي و ارگانهاي بين‌المللي ذيربط بگذارد. در ادامه از ملت ايران به‌ويژه جوانان مي‌خواهد تا طي اعتراضي حاکمان اسلامي را از يك‌سو وادار به بيان حقايق نموده و از سوي ديگر مجبور نمايند امكانات پزشكي و درماني كه به‌طور گسترده در انحصار پاسداران و دستگاههاي امنيتي است در اختيار مردم و بيمارستانها و پزشكان معالج قرار دهد.
سرکرده گروهک در همين تاريخ طي توئيتي عنوان مي‌کند: «شيوع ويروس كرونا در زندان‌هاي اوين و گوهردشت يک خطر جدي است. از كميسر عالي حقوق‌بشر و شوراي عالي حقوق‌بشر مي‌خواهم بي‌درنگ براي حفظ جان و سلامت زندانيان دست‌به‌كار شوند و از يک فاجعه بزرگ انساني ممانعت كنند. دستور‌العمل نمايشي رئيس قوه قضائيه درباره مصون كردن زندان‌ها و زندانيان از ابتلا به ويروس کرونا، فريبكاري و سرپوش بر اين فاجعه است»
 
3-               تلاش براي ايجاد آشوب خياباني
منافقين يک آرزو دارند و آن اين است که در ايران اعتراض و اعتصاب سراسري شکل بگيرد و نتيجه آن، فروپاشي نظام اسلامي باشد هر چند که خودشان مي دانند اين آرزو را با خود به گور خواهند برد ولي با اين وجود از هر اتفاقي در داخل کشور براي کشاندن مردم به کف خيابان و ايجاد نافرماني مدني استفاده مي‌کنند. در بيانيه 11 اسفند ضمن فريبکار خواندن نظام اسلامي، مردم را به اعتصاب و اعتراض سراسري فرخوان مي‌دهند و ضمن ارائه آمار دروغ از مبتلايان به ويروس کرونا در ايران و متهم نمودن مجدد سپاه در خصوص فروش ماسک ها با قيمت بالا در سطح کشور و قاچاق آن، وضعيت بيمارستان‌ها در کشور را اسفناک خوانده و اينگونه تصويرسازي مي‌کنند که تمامي راهروهاي بيمارستان‌ها پر از بيماران کرونايي است و نظام در پذيرش و رسيدگي به بيماران کاملا ناتوان شده است!!. مريم رجوي خواستار مجدد اعزام فوري هيأتهاي نظارت و درمان سازمان بهداشت جهاني به ايران شده و با الفاظ فريبکارانه، خواستار خارج کردن امکانات پزشکي و بهداشتي از انحصار پاسداران و در اختيار قرار دادن پزشکان و بيمارستانها و مردم مي شود. در پايان بيانيه نيز مردم را به شورش عليه نظام فرا خوانده و مي نويسد: "هدف نظام از فريبکاري سد بستن بيهوده در برابر مردم و جوانان شورشي و مقابله با قيام و خشم مردم است. در چنين وضعيتي بايد هر چه بيشتر بر ضرورت ابراز انزجار از رژيم آخوندي و اعتراض و اعتصاب تا هرکجا که امکانپذير است تأکيد نمود."
 
4-              متهم کردن سپاه!
همه دنيا شاهدند که در ايران اسلامي چه خبر است. و مسئولين و مردم و نيروهاي مسلح چگونه شيوع ويروس کرونا را در کشور با اتحاد و يکدلي مديريت مي‌کنند تا جايي که به قول وزير محترم بهداشت برخي کشورهاي اروپايي از ايران اسلامي در خصوص نحوه مديريت اين اپيدمي درخواست کمک و مساعدت دارند. اما در اين ميان گروهک منافقين به همراه ساير گروهک هاي ضدانقلاب با بي‌حيايي تمام در صدد سياه نمايي و دروغ پراکني هستند در بيانيه تاريخ 12 اسفند براي بار چندم ضمن حمله به نهادهاي انقلابي به ويژه سپاه اينگونه آورده است: " امکانات پزشکي اساساً در اختيار سپاه پاسداران و سرکردگان نظام قرار دارد و در حالي‌که آخوندهاي حکومتي و آقازاده‌ها از بهترين امکانات پيشگيري و درماني برخوردارند، عموم مردم و مبتلايان از الزامات اوليه مانند ماسک و محلولهاي ضدعفوني کننده محروم هستند. احتکار ماسک و ديگر الزامات پزشکي و فروش آنها در بازار سياه توسط سپاه پاسداران و ديگر ارگان‌هاي حکومتي جريان دارد و به اعتراف سرکردگان و رسانه‌هايشان اين‌گونه وسايل گاه به ۱۰ برابر قيمت به مردم فروخته مي‌شود."
 
5-               دروغ بحرانی بودن اوضاع زندان‌ها
در ادامه بيانيه، دايه مهربانتر از مادر شده و نسبت به شيوع کرونا در زندانهاي ايران هشدار مي دهد و از دبيرکل، شوراي حقوق‌بشر و کميسر عالي حقوق‌بشر ملل ‌متحد و ديگر مراجع بين‌المللي مدافع حقوق‌بشر براي نجات جان و سلامت زندانيان و جلوگيري از يک فاجعه بزرگ انساني استمداد طلبيده و مي نويسد.: " انبوه گزارشها از زندانهاي مختلف کشور حاکي از آنست که ويروس کرونا در زندان بزرگ تهران (فشافويه) و زندانهاي گوهردشت، قزل حصار، مرکزي کرج، اروميه، شيبان اهواز و کاشان شيوع پيدا کرده و بيداد مي‌کند. تعداد زياد زندانيان و فقدان کمترين امکانات بهداشتي گسترش ويروس را تسريع مي‌کند. زندانيان از داشتن ماسک و مواد ضدعفوني کننده محروم هستند. در برخي زندان‌ها مانند قزل حصار حتي صابون و مواد شوينده وجود ندارد."
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات