صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۲۶۰۴۵

یتیمان ترامپ را بشناسید

پس از اعلام پیروزی جو بایدن، هشتگ (یتیمان ترامپ) در بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی ترند شده است.

ریاض، ابوظبی و قاهره پیش از اعلام پیروزی بایدن در ریاست جمهوری آمریکا در روزهای گذشته و با اعلام عقب افتادن دونالد ترامپ، بیشتر از جمهوری خواهان گریه و فریاد سر دادند که موجب تمسخر گسترده فعالان در شبکه های اجتماعی شد.
فعالان مجازی نوشتند که برخی از کشورهای عربی که پیشتر دستشان به سازش با اشغالگران آلوده شده بود حالا بیشتر از جمهوری خواهان از ترامپ دفاع می کنند، کاربران آنها را یتیمان ترامپ نام دادند.
مشخص شد که خدمات زیاد محمد بن سلمان ولی عهد سعودی به دونالد ترامپ چند هفته پیش از انتخابات آمریکا برای بهبود وضعیتی بحرانی انتخاباتی وی با فروختن مساله فلسطین و تشویق امارات و واداشتن بحرین و سودان به عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی، پس از اعلام نتایج انتخابات و پیروزی بایدن، به باد هوا رفته است.
"عبدالخالق عبدالله" مشاور ولی عهد ابو ظبی نیز گفت: «اگر جو بایدن نامزد دموکرات پیروز شود پیروزی اش ضعیف بوده و قانع کننده نیست و ناخرسندی و خشمگین شدن و شکایت؛ حق ترامپ است» این توئیت عبدالله بازخورد منفی و تمسخر آمیزی را در میان کاربران داشته است آنها نوشتند: این توییت را حتی قدرتمندترین رهبرحزب جمهوری خواه نیز ننوشته است.
عبدالفتاح فاید خبرنگار مصری گفت: یتیمان ترامپ در کشورمان نفس های خود را حبس می کنند و به خاطرش نماز می خوانند حتی اگر به ضرر کشورها و مردمشان باشد سپس دشمنان خود را به خیانت متهم می کنند.
احمد عبدالساده با هشتک یتیمان ترامپ گفت: ترامپ با شکست خود در انتخابات یتیمان زیادی در جهان و منطقه گذاشت اما یتیمانش در عراق بیشتر موجب تمسخر و دلسوزی را فراهم کردند به ویژه آنانی که به صدام و بغدادی و سپس ترامپ اعتماد کردند تا الان یتیمان این سه قاتل باشند و سرگردان در بیابان ناکامی بدون امید رها شده اند.

یتیمان ترامپ را بشناسید
 
یتیمان ترامپ را بشناسید
 
یتیمان ترامپ را بشناسید
یتیمان ترامپ را بشناسید
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات