صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۲  ، 
کد خبر : ۳۲۶۰۶۰

چرا عده ای بایدن را ناجی کشور می نامند؟

بایدن در اظهاراتی سخیف از ترور سردار مظلوم قاسم سلیمانی حمایت و آن را اجرای عدالت دانسته است. سردار شهیدی که عمر خود را در راه حمایت از آرمان قدس و ملت های مظلوم منطقه گذاشته بود.
 

انتخابات آمریکا در حالی به اتمام رسید که به صورت غیر رسمی بایدن ۷۷ساله به عنوان مسن ترین رئیس جمهور تعیین شده است. اما آنچه از ماه ها پیش در فضای داخل کشور مورد توجه قرار گرفته است تلاش جریان غربگرا است که از هیچ کوششی برای ساختن فرشته ای از بایدن دریغ نکرده است.فضای رسانه ای و مجازی این جریانات، خباثت و روحیه استکباری و شیطانی رژیم ایالات متحده را تنها به پای ترامپ نوشته و از بایدن چهره ای معصوم بسازند که با آمدن او ایالات متحده از موضع طاغوتی خود دست برمیدارد. از این رو بررسی تیتر روزنامه های زنجیره ای  می تواند شاهدی بر ادعای ما باشد. 

علت این امر آن است که جریان غربگرا در کشور ما همه سرمایه سیاسی خود را بر مذاکره بی حاصلی متمرکز کرده که تازه ترین آن ثمره اش چیزی نبود جز خسارت محضی که آن را برجام می خوانند. 

این جریان باردیگر با پیروزی بایدن امیدوار شده تا مذاکره ای که حاصل آن صرفا نفع گروهی و جناحی خود است را رقم بزند، در همین راستا با استفاده از نیروی های پشت پرده و کاهش نسبی قیمت ارز این حس را به مردم که معیشت آنها حال خوشی ندارد القا کند که اگر مذاکره جدیدی رقم بخورد وضعیت معیشتی بهتر خواهد شد.

نباید از این نکته غافل شد که جو بایدن صهیونیست است و خود او اعلام کرده که برای صهیونیست بودن نیازی به یهودی بودن نیست.

بایدن در دوره اوباما که مبدع تحریم های فلج کننده علیه کشورمان بود به عنوان معاون وی مشغول به کار بود همچنین او چند ماه پیش در یادداشتی که منتشر ساخته بود از برنامه سه مرحله که برای ایجاد فشار سخت تر و هوشمند تر علیه کشورمان بود پرده برداشت. لازم به ذکر است که از۲۹قانون تحریمی آمریکا علیه ایران که از پیروزی انقلاب تا سال ۹۵ وضع شده۲۳مورد توسط دموکرات ها وضع شده که ۱۳ مورد آن توسط دولتی که بایدن معاون اول آن بوده وضع شده است. 

بر خلاف القائات غرب گرایان بایدن قبلا در دوره اوباما اظهاراتی جنگ طلبانه گفته بود: در صورت لزوم، آمریکا مخاطرات ورود به جنگ با ایران را می‌پذیرد.

در حالی غربگرایان بر بازگشت بایدن به برجام تاکید دارند که او اظهاراتی کاملا متضاد اظهار داشته که ایران ضمن عقب نشینی از ۵ گام هسته ای باید تعهدات جدید که بخشی از آنها پیرامون نقش منطقه ای ایران است را نیز بپذیرد.

بایدن در اظهاراتی سخیف از ترور سردار مظلوم قاسم سلیمانی حمایت و آن را اجرای عدالت دانسته است. سردار شهیدی که عمر خود را در راه حمایت از آرمان قدس و ملت های مظلوم منطقه گذاشته بود.

با توجه به مطالب بیان شده میتوان اینگونه بیان داشت که فضای روزنامه ای و رسانه ای جریان غربگرا با فریب افکار عمومی و معصوم نمایی جوبایدن هدفی جز بهره برداری سیاسی و نفع جناحی برای انتخابات سال۱۴۰۰ در ایران ندارد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات