صبح صادق >>  نگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۲۶۵۰۹

دانشمند پاسدار و خادم ملت

پاسدار رشید اسلام دکتر محسن فخری‌زاده، از جمله دانشمندان برجسته و ممتاز کشور بود که با مجاهدت‌های عالمانه و خالصانه خود طی سالیان متمادی، نقش مهمی در پیشرفت ایران داشت
پایگاه بصیرت / دکتر یدالله جوانی

پاسدار رشید اسلام دکتر محسن فخری‌زاده، از جمله دانشمندان برجسته و ممتاز کشور بود که با مجاهدت‌های عالمانه و خالصانه خود طی سالیان متمادی، نقش مهمی در پیشرفت ایران داشت. این شهید والامقام، از دانشمندان صنایع راهبردی دفاعی و هسته‌ای بود و در طول عمر با برکت خود، با نوآوری‌ها و ابتکارات مبتنی بر خلاقیت‌های بی‌نظیر، به ملت و نظام جمهوری اسلامی و همچنین جامعه علمی و دانشگاهی کشور، خدمات فراوانی را ارائه کرد. بی‌شک سهم شهید فخری‌زاده در ایجاد امنیت پایدار برای جمهوری اسلامی با دستیابی به قدرت دفاعی در سطح بازدارندگی و ضربه متقابل، یک سهم بسیار بالایی است و مردم بصیر و هوشمند کشورمان، قدردان مجاهدت‌ها و تلاش‌های ارزنده و غرورانگیز این شهید هستند؛ چرا که ملت اهمیت و ارزش امنیت را به خوبی می‌داند. این خادم ملت و مجموعه تحت مدیریت او در وزارت دفاع، از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، گام‌های موفق و مؤثری را در عرصه مقابله با این بیماری برداشت و تولید کیت‌های تشخیص کرونا و تلاش برای تولید واکسن کرونا را در کارنامه پرافتخار خود به ثبت رساند.

دشمن صهیونیستی با همکاری و حمایت‌های آمریکا، برخی از دولت‌های اروپایی و همچنین، برخی از کشورهای مرتجع عربی در منطقه همانند رژیم سعودی، در یک اقدام تروریستی این دانشمند خادم ملت را، به شهادت رساند. جنگ، تحریم و ترور، سه راهبرد اصلی جبهه استکبار طی 42 سال گذشته، برای متوقف کردن حرکت پیشرفت ملت ایران بوده است. پیشرفت‌های جمهوری اسلامی به دست دانشمندان نام‌آوری چون شهید فخری‌زاده در عرصه‌های گوناگون راهبردی، نشان می‌دهد که دشمنان در تمامی این راهبرد‌ها با شکست مواجه شده‌اند.

صهیونیست‎های بزدل و کودک‌کش و حامیان آنان بر این تصور هستند که با ترور دانشمندان کشور عزیزمان ایران، می‌توانند در عزم و اراده ایرانیان برای پیمودن راه پیشرفت به سمت قله‌های عزت و افتخار، خللی ایجاد کنند؛ ولی تجربه 42 سال گذشته، نه تنها بطلان این تصور و خیال خام را ثابت کرده، بلکه خون هر شهید مظلومی، سرعت پیشرفت کشور را شتاب بخشیده است.

جمهوری اسلامی در تاریخ 42 ساله خود اثبات کرده، پاسخ ددمنشی‌ها، خباثت‌ها و جنایت‌های دشمنانش را، قاطع و هوشمندانه در زمان مناسب می‌دهد. بنابراین طراحان و عاملان این اقدام تروریستی، بدانند سخت مجازات خواهند شد.

شهادت مظلومانه این دانشمند خدمتگزار ملت ایران از سوی مثلث غربی، عبری و عربی، نشان می‌دهد چشم بستن به گشایش در امور کشور از طریق گشودن باب مذاکره با آدمکش‌های تروریست ساکن کاخ سفید در آمریکا، تا چه اندازه شباهت به چشم دوختن به سراب برای سیراب شدن دارد!

تعجب بسیار آن است که جریان نفوذ و غربگرا و تأثیرپذیر از خط رسانه‌های غربی، تلاش می‌کند این امور را به دوران ریاست‌جهموری ترامپ نسبت داده و رندانه، وعده اصلاح روابط و ایجاد گشایش با آمدن جوبایدن بدهد! غافل از اینکه، دانشمندان بنام هسته‌ای کشورمان، همانند شهیدان شهریاری، علی‌محمدی، احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد، همگی در دوره دموکرات‌ها به شهادت رسیدند!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات