صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴  ، 
کد خبر : ۳۲۶۶۱۹

حال عمومی علامه خوب است

براساس خبرهای دریافتی از دفتر آیت‌الله مصباح یزدی، حال عمومی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خوب است و در منزل بسر می‌برد. مشکل ایشان، فقط ضعف شدید جسمانی است.
ضعف شدید جسمانی آیت‌الله مصباح یزدی/ حال عمومی علامه خوب است

به گزارش بصیرت به نقل از خبرگزاری فارس از شب گذشته اخباری مبنی بر کسالت آیت‌الله مصباح یزدی در فضای مجازی دست به دست می‌شود و در برخی از این مطالب از وخامت حال ایشان خبر داده بودند. این خبر، ابتدا در کانال رسمی آیت‌الله منتشر شد که از شدت گرفتن بیماری خبر می‌داد.

برای اطلاع از آخرین وضعیت آیت‌الله مصباح یزدی با دفتر ایشان تماس گرفتیم.

بر اساس اخبار دریافتی از دفتر ایشان، اخباری مبنی بر وخامت حال آیت‌الله مصباح یزدی کذب است. البته ایشان قدری کسالت گوارشی دارد که مربوط به ضعف جسمانی شدید است و حتی در بیمارستان هم بستری نیستند و در منزل به سر می‌برد. همچنین حال عمومی ایشان خوب و خبر ابتلای ایشان به کرونا هم نادرست است.

دفتر آیت‌الله مصباح یزدی همچنین از طریق خبرگزاری فارس اعلام کرد: مردم توجه داشته باشند دفتر آیت‌الله مصباح سایتی دارد که همه اخبار رسمی از آنجا منتشر می‌شود و اگر جویای خبری از احوال ایشان هستند از طریق این سایت اقدام کنند. همچنین از عموم مؤمنان و علاقه‌مندان علامه مصباح یزدی می‌خواهیم برای ایشان دعا کنند.

آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات