سیستان و بلوچستان >>  عمومی >> یادداشت سیاسی
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۲۶۶۵۱

دخالت امریکا در انتخابات ۱۴۰۰ ایران

پایگاه بصیرت / جعفر حیدری
در تمامی عرصه‌های انتخاباتی، بخصوص در انتخابات ریاست جمهوری، دولت متخاصم امریکا بدنبال چیدمان مهره‌های خود یا بهتر بگوییم نشاندن نفوذی‌هایی برای انتخابات ریاست جمهوری ایران میباشد. میتوان نمونه‌های از دخالت هایشان را به صورت مجمل بیان کرد:
۱. ایجاد حس ناامیدی و بی تفاوتی در میان ملت از شرکت در رای گیری؛ ۲. مورد هجمه قرار دادن نظارت استصوابی شورای نگهبان. ۳. نمادین جلوه دادن انتخابات در ایران و پررنگ کردن دولت در سایه، درون افکار مردم. ۴. حمایت از مصوبات و اقدامات دولت و مجلس که در حقیقت تکمیل پروسه شایعه تقلب و فساد سیستماتیک در انتخابات ایران را ایجاد کنند. ۵. استفاده تمام عیار از فضای مجازی که بیش از ۷۰ درصد آن در اختیار غربگرایان داخلی است که پیاده نظام دشمن محسوب میشوند. ۶. تخریب چهره‌های جهادی و انقلابی فعال در کشور که احتمال کاندید شدنشان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ قوی‌تر میباشد. ۷. حمایت از مجازی کردن انتخابات در ایران تا به راحتی قابلیت دخالت و دست اندازی داشته باشد و تقلب در آن را بر گردن نظام و رهبری بیندازنند. ۸. امید داشتن به راه اندازی دوباره فتنه ۸۸ از شرایط و افرادی که خواسته و ناخواسته در پازل دشمن بازی میکنند. ۹. استفاده از شرایط کرونایی برای ترساندن مردم از حضور فیزیکی در پای صندوق‌های رای.
پس نتیجه میگیریم که با به کارگیری و معیار قرار دادن شاخص‌های انتخابی امام خامنه‌ای عزیز در رای دادن به کاندیدای لایق به مانند یک مشت محکم و واحد که از وحدت ملی نمو پیدا میکند، پازل‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات