صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۲۶۷۰۶

به دشمن پالس ضعف ندهید!

آیت الله سید ابراهیم رئیسی که عصر امروز یکشنبه میزبان نمایندگان تشکل‌های دانشجویی بود با گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطر شهدای دانشجو اظهار داشت: ۱۶ آذر روز استکبار ستیزی و مبارزه با نظام سلطه و ظلم است و روحیه ضد استعماری و ضد استکباری به عنوان رمز عزت ملت ایران باید در بدنه دانشجویی کشور تقویت شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه امروز آمریکا نسبت به سال ۳۲ و حتی نسبت به ۴ سال قبل به مراتب ضعیف‌تر شده تصریح کرد: ر سوایی امروز آمریکایی‌ها در غرب و در خود آمریکا با هیچ چیز پوشیده نمی‌شود این رژیم به سبب تبعیض نژادی و ظلم و ستمی که در حق ملت‌ها روا داشته روز به روز رسواتر می‌شود.

رئیس قوه قضائیه خاطر نشان کرد: در چنین شرایطی هر نوع ذوق زدگی برای مذاکره با آمریکا و نشست با آن‌ها برای انجام گفتگو و بزک کردن چهره این رژیم به عنوان امریکای خوب و بد امری نادرست و خطا است.

وی با بیان اینکه آمریکا ماهیت استکباری و استعماری دارد و خوی ظالمانه آن جمهوری خواه و دموکرات نمی‌شناسد، تاکید کرد: آمریکای خوب یا آمریکای بد وجود ندارد و ترور و تحریم و تهدید و تخریب و تضییع حقوق ملت‌ها در ذات آن‌ها نهفته است.

آیت الله رئیسی در مقابل گفت که جمهوری اسلامی اکنون بیش از هر زمان دیگری هم در داخل کشور و هم منطقه از قدرت برخوردار است و متذکر شد: تنها راهکار ما در شرایط کنونی، راهبردی است که رهبر معظم انقلاب تبیین فرمودند که همان شکل دادن ایران قوی است. قوی شدن ایران در حوزه‌های مختلف همچون امنیت، اقتصاد و علم و دانش دشمن را وادار به عقب نشینی می‌کند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دانشگاه‌ها و دانشجویان باید فردا و فردا‌های ایران را روشن ببینند و برای قوی شدن هر چه بیشتر ایران تلاش کنند گفت: تلاش سلیمانی‌ها و فخری‌زاده‌ها سرمایه گرانقدری برای حرکت ملت و اقتدار و عزت نظام اسلامی است که باید از آن صیانت شود.

وی با تاکید بر لزوم دشمن شناسی و تقویت مؤلفه‌های اقتدار آفرین خاطر نشان کرد: نباید به دشمن پالس ضعف داد بلکه آنچه پالس ملت و جنبش دانشجویی ماست، مقاومت و ایستادگی و دفاع از مردم است که موضع فخری زاده‌ها و سلیمانی‌ها است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات