صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۲۶۷۰۷

جزئیات جدید از ترور شهید فخری‌‌زاده با استفاده از هوش مصنوعی

جانشین فرمانده کل سپاه درباره جزئیات شهادت شهید فخری زاده گفت: ۱۱ پاسدار همراه شهید فخری‌زاده به عنوان تیم حفاظتی بودند و انفجار نیسان برای از بین بردن مجموعه حفاظت بود.
«سردار علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در آئین گرامیداشت ۱۶ آذر روز دانشجو که در دانشگاه تهران برگزار شد، به بیان جزئیاتی از نحوه شهادت شهید فخری‌زاده، دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان پرداخت و گفت: تیربار ماهواره‌ای به صورت آنلاین کنترل می‌شد و تروریستی در صحنه نبود. ۱۳ تیر از تیربار شلیک شد و تیربار با دوربین پیشرفته روی چهره شهید فخری‌زاده زوم بود و از هوش مصنوعی کمک گرفته بودند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: این تیربار فقط روی چهره شهید فخری‌زاده متمرکز بود و همسر شهید با وجود اینکه در فاصله ۲۵ سانتی‌متری شهید بود، تیر نخورده است. سر تیم حفاظت شهید فخری‌زاده به دلیل اینکه خود را روی شهید فخری‌زاده انداخته بود، ۴ تیر خورد و فردی از دشمنان در صحنه نبود تا به محافظان شلیک کند.

وی ادامه داد: از ۱۳ تیری که از تیربار شلیک شده، ۴ - ۵ تیر به شهید فخری‌زاده و یک تیر به کمر شهید برخورد کرد و شهید فخری زاده بر اثر قطع نخاع و خونریزی تا رسیدن به بیمارستان بقیه الله به شهادت می‌رسند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات