صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴  ، 
کد خبر : ۳۲۷۸۲۱

وضع ایران با بایدن فرق می‌کند؟/ اقتصاد را شرطی نکنیم

رئیس‌کل بانک مرکزی همچنین درباره تغییر رئیس جمهوری آمریکا و تأثیر آن بر درآمدهای نفتی و... گفت: درآمدهای بانک مرکزی در شش ماه اول کاهش چشمگیری یافت، اما الآن روند متعادل شده است و برای همین معتقدم ترامپ شکست خورده است.
وی با تأکید بر اینکه "فارغ از اینکه چه دولتی سر کار باشد، ما روندی را که برای مدیریت ارزی و پولی انتخاب کرده‌ایم، ادامه خواهیم داد"، تصریح کرد: طبق آمار رشد نفتی و غیرنفتی ما در شش‌ماهه امسال مثبت شده است، چون ما از نظر هدایت اقتصاد داخلی موفق بوده‌ایم و این جریان را ادامه می‌دهیم.
همتی با تذکر اینکه نباید اقتصاد را شرطی کرد، افزود: اقتصاد را نباید معطل این دولت و آن دولت کرد؛ ما در هدایت اقتصاد ملی موفق بودیم، البته تحولات خوبی هم رخ داد و رشد اقتصادی مثبت شد که ما این روند را ادامه می‌دهیم؛ پس اگر بایدن و تیمش در مورد خواسته‌های ایران، همراهی کردند بهتر است؛ در غیر این صورت از مواضع خود کوتاه نخواهیم آمد؛ ضمن اینکه باید توجه داشت که جامعه هم این موضوع را درک می‌کند که ترامپ چه بر سر ایران آورد، چراکه به‌هرحال ترامپ شرّ بزرگی بود که از سر ایران رفع شد و مردم هم این را می‌دانند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات