صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۲۸۰۹۸

سرلشکر باقری: پرچم "حاج قاسم"‌ برافراشته خواهد ماند

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: به‌برکت خون شهید سلیمانی توفنده‌تر از گذشته مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دنبال می‌شود.

سر‌دار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی شد که امروز بر مزار شهید سلیمانی آمدیم تا هم با این شهید بزرگوار تجدید عهد و تجدید پیمان کنیم و هم بر ادامه راه و انتقام خون ایشان تأکید کنیم.

وی با بیان اینکه "ما گوهر بزرگی را از دست دادیم" گفت: پرچمی که به‌دست‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی بود، همچنان برافراشته است و برافراشته خواهد ماند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: برکت خون شهید سلیمانی باعث می‌شود که پرشورتر و توفنده‌تر از گذشته مسیر آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ـ الآن در دهه فجر هستیم ـ تعقیب و دنبال شود و محور مقاومت مسیر نابودی رژیم  صهیونیستی را در پیش بگیرد.

وی با تأکید به اینکه مکتب شهید سلیمانی، مکتب اسلام، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مکتب مقاومت و مکتب نبرد با آمریکا و اسرائیل است افزود: این راه و مکتب ادامه دارد و پرشورتر از گذشته دنبال می‌شود.

سرلشکر باقری با یادآوری اینکه "یک سال است که شهید سلیمانی را بین خودمان نداریم" گفت: برکت خون حاج قاسم باعث شده است که در یک سال گذشته رشدی قابل توجه در توانمندی محور مقاومت و در توانمندی نیروهای مسلح اتفاق بیفتد.

وی با تصریح به اینکه وضعیت دشمنان نشان می‌دهد که قاتلان حاج قاسم به زباله‌دان تاریخ رفتند و تقاص خون شهید سلیمانی را پس خواهند داد اضافه کرد: رژیم صهیونیستی در سردرگمی و مسیر اضمحلال قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات