صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷  ، 
کد خبر : ۳۲۸۱۳۱

کشته شدن دو مأمور «اف بی آی» در تیراندازی فلوریدا

 در یک حادثه تیراندازی در شهر «سانرایز» واقع در جنوب ایالت «فلوریدا» که ساعت ۰۶:۰۰ صبح روز سه‌شنبه به وقت محلی (۱۴:۳۰ سه‌شنبه به وقت تهران) به وقوع پیوست، دست‌کم دو مأمور «اف بی آی» کشته و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.
خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» در این خصوص گزارش کرد، اداره تحقیقات فدرال (اف بی آی) در بیانیه‌ای کشته شدن دو تن از مأموران خود را در جنوب فلوریدا تأیید کرد.
طبق این گزارش، ظاهراً عامل مسلح این حادثه نیز در جریان تیراندازی کشته شده است.
برخی منابع به شبکه فاکس‌نیوز گفتند که دو مأمور اف بی آی در حین عملیات تفتیش و جستجو برای یافتن مظنون مرتبط با یک پرونده سوء استفاده از کودکان، مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.
اداره تحقیقات فدرال همچنین گزارش کرد که دو تن از مأموران این سازمان به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل شده‌اند و وضعیت آنها پایدار اعلام شده است.
آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا تا اندازه‌ای قدرت دارد که تاکنون حتی کنگره این کشور نیز حاضر به وضع قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نکرده است.
پیش از این یک گزارش شده بود که یک نیروی پلیس در گفت‌وگو با خبرگزاری «آسوشیتد پرس» اعلام کرده چند مامور اف‌بی‌آی در پی تیراندازی صبح سه‌شنبه (به وقت محلی) در جنوب فلوریدا زخمی شده‌اند.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات