صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۲۹۱۲۶

بدون شک وعده سپاه عملی خواهد شد

امید است که دولت محترم و نهاد های دیگر نیز با روحیه انقلابی و نگاه داخلی اقتصاد کشور را به سمت بهتر شدن هدایت کنند. 
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا قوی شدن ایران عزیز را جوهر اصلی پیام الهی و نوروزی معظم له توصیف و تاکید کرد: " سپاه خود را نقطه مرکزی مخاطبان این فرمان های نورانی دانسته و برای تحقق انتظارات و منویات حضرتعالی "ستاد تحقق فرامین نوروزی ۱۴۰۰ "را تشکیل داده است". 
 
سپاه در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی در هر جایی که ورود پیدا کرده است سربلند بیرون آمده است و بارها خود را ثابت کرده است.
موفقیت سپاه با توجه به روحیه انقلابی که در این نهاد مقدس حاکم است باعث شده است که نگاه مثبتی در بین همه طیف ها وجود داشته باشد. .
عامل دیگر موفیقت سپاه پاسداران نداشتن نگاه جناحی در این مجموعه بانشاط است. سپاه بارها ثابت کرده است که به هیچ گروه یا نهادی وابسته نیست.
از این رو با همه دولت ها در طول 42 سال گذشته همکاری کرده است. عامل سومی که باعث شده سپاه با موفیقت ماموریت های محوله را انجام می دهد، استفاده از ظرفیت های داخلی اعم از نخبگان و نیروی کار جوان داخلی است لذا سپاه در هیچ شرایطی اعتماد به غرب را قبول نداشته است.
بنابراین همه موارد مطرح شده نشان دهنده این موضوع است که لبیک فرمانده سپاه پاسداران به بیانات گوهر بار رهبری، قطعا باعث پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور خواهد بود و هیچ شکی در تحقق وعده سپاه نیست.
بدیهی است که مردم نیز موفقیت کشور را در عملکرد سپاه جستجو می کنند و اکثریت جامعه بهبود شرایط فعلی کشور را با امیدواری به سپاه دنبال می کنند.
حال که در وضعیت فعلی دشمنان با تحریم اقتصادی به دنبال به زانو در آوردن کشور می باشند، ورود سپاه به اقتصاد به منظور راه اندازی بخش های تولیدی کشور و مبارزه با فساد، همچنین ادامه دادن پر توان به محرومیت زدایی کشور باعث ناکامی دشمنان قسم خورده علی الخصوص غرب خواهد بود. طلوع فجری دیگر در انتظار کشور است.
امید است که دولت محترم و نهاد های دیگر نیز با روحیه انقلابی و نگاه داخلی اقتصاد کشور را به سمت بهتر شدن هدایت کنند. 
 
 
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات