صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۲۹۵۵۶

بازی از دست صهیونیستها در رفت

اینها ادامه بازی است که رژیم صهیونیستی شروع کرده است اما پایان بازی را مقاومت تایید خواهد کرد که آنهم چیزی جز پایان رژیم صهیونیستی  در منطقه نخواهد بود. 
گزاره خبری: منابع عراقی از حمله به مرکز اطلاعات و عملیات ویژه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در شمال عراق خبر دادند.
کانال «صابرین نیوز» و «مرکز الاعلام المقاوم» سه‌شنبه شب به نقل از منبعی امنیتی گزارش دادند که گروهی ناشناس اقدام به حمله به این مرکز متعلق به موساد کرده که در نتیجه آن شماری از «نیروهای اسرائیلی» کشته یا زخمی شده‌‌اند.

این منابع به جزئیات بیشتر در این باره اشاره‌ای نکرده‌اند ولی گفتند که جزئیات بیشتر این عملیات به‌زودی منتشر خواهد شد.
منطقه کردستان عراق جزو مناطقی است که رسانه‌ها و منابع این کشور بارها درباره فعالیت عناصر صهیونیست هشدار داده‌اند. رژیم صهیونیستی در جریان همه‌پرسی جدایی این منطقه از عراق در سال ۲۰۱۷ از این همه ‌پرسی غیرقانونی حمایت کرده بود.
 
گزاره تحلیلی: گفته می شود که بخش عمده ای از اقدامات ضد ایرانی موساد از دو ایستگاه مهم در باکو و اربیل صورت می گیرد که این موضوع در رویدادهای اخیر بسیار مشهود بوده است. بدیهی که در چنین وضعیتی عوامل بیشتری از موساد در مرکز تروریستی اربیل جمع شوند.از این رو عملیات علیه مرکز تروریسیتی صهیونیستی در اربیل باعث شده است تلفات سنگینی بر آنها وارد شود. بدون شک عملیات های زیادی علیه صهیونیست ها در آینده خواهد بود. در واقع اتفاق سه شنبه ادامه بازی است که رژیم صهیونیستی چندی است، شروع کرده است که پایان آن با مقاومت خواهد بود. 
 
نکته دوم این است که صبر استراتژیک نیروهای مقاومت علیه اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی باعث شده بود که تصور آنها از خودشان بیش از حد انتظارشان باشد در حالی قدرت واقعی آنها بمراتب پایین تر ازآن چیزی است که رسانه ها درباره آن صحبت می کنند و این رژیم منتظر قدرت نمایی مقاومت بعد از این باشد. 
 
نکته سوم هم اینکه قرار بود رژیم صهیونیستی سگ نگهبان غرب در منطقه باشد اما سگ غربیها در وضعیت کنونی از شرایط بسیار وخیمی برخوردار است. موضوعی که باعث شده است غرب خود از سگ شان نگهبانی کنند. البته غربیها هم دست به دامن برخی از کشرهای مرتجح منطقه شده اند که ضعف آنها را نشان می دهد. 
 
 
 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات