صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۲۹۸۳۹
عطوان:

موشک نزدیک دیمونا؛ قواعد درگیری در حال تغییر است

سردبیر رأی الیوم نوشت: «موشک دیمونا شاید نوید آغاز یک تغییر در قواعد درگیری باشد. [این موشک] از فروپاشی تمام معادله‌های قدیمی رونمایی کرد».
«عبدالباری عطوان» سردبیر روزنامه الکترونیکی «رأی الیوم»، پنجشنبه در توئیتی به شلیک بامدادی موشک به سمت تأسیسات اتمی رژیم صهیونیستی در جنوب فلسطین اشغالی پرداخت.

سردبیر رأی الیوم نوشت: «موشک دیمونا شاید نوید آغاز یک تغییر در قواعد درگیری باشد. [این موشک] از فروپاشی تمام معادله‌های قدیمی رونمایی کرد».

عبدالباری عطوان افزود: «به نظر می‌رسد که صبر راهبردی به پایان رسیده است و گنبدهای آهنینی که برخی از عرب‌ها بر روی آن حساب باز کرده بودند، ثابت شد که دروغین هستند. کسانی که فرار توأم با وحشت شهرک‌نشینان به پناهگاه‌ها را دیدند، آنچه می‌گوییم را می‌فهمند؛ مقاومت پاسخ می‌هد و زمان عزت در پیش است».

این اظهارات در حالی مطرح شده است که ارتش رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش اذعان کرد که سامانه‌های این رژیم در رهگیری موشک شلیک شده از خاک سوریه ناموفق عمل کرده‌اند.

شبکه «العربیه» به نقل از خبرنگار خود در این خصوص گزارش داد که ارتش اسرائیل دو بار در رهگیری موشک ناموفق عمل کرده است و در عین حال، شبکه «اسکای نیوز» خبر داد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی درباره علت ناکامی سامانه‌ها در نزدیکی رآکتور دیمونا در حال انجام تحقیق است.

بامداد امروز بود که منابع محلی در فلسطین اشغالی از به‌صدا درآمدن آژیر‌های هشدار حمله موشکی در اطراف تأسیستات اتمی دیمونا خبر دادند.

پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع عبری‌ گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی، لحظاتی بعد گزارش‌های منتشر شده را تأیید و اعلام کرد که موشکی به سوی مناطق نزدیک به تأسیسات هسته‌ای دیمونا شلیک شده است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات