صفحه نخست >>  عمومی >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۳۱۶۱۷
نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شواری اسلامی:

لزوم وحدت و انسجام در ادامه مسیر

حجت الاسلام احمدی با اشاره به لزوم وحدت در ادامه مسیر برای ایرانی آباد گفت: قطعا همانطور که وحدت و انسجام ملت در خلق حماسه انتخابات نقش داشت، در ادامه آن نیز نیاز است که وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام موسی احمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بصیرت با توجه به لزوم وحدت و انسجام بین مردم و مسئولین و مشارکت در ساخت ایرانی آبادتر و پیشرفته تر، ضمن تبریک ایام الله دهه کرامت، گفت: خداوند در این دهه کرامت، برکت خود را بر مردم ایران نازل کرد و انسجام، وفاق، وحدت و همدلی در بخش ها، اصناف و گروه های مختلف به وجود آمد تا همه آنها پای صندوق های رای حاضر شدند و بار دیگر حماسه ای خلق کردند.

حضور مردم دشمنان را منفعل کرد

وی افزود:بنده مطمئن هستم این حضور دشمنان و معاندین داخلی و خارجی را از تصمیماتی که گرفته بودند، منفعل کرد؛ جالب تر اینکه روزهای اول همه برنامه ریزی کرده بودند که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و بعد که دیدند مردم با عزمی راسخ آمدند، گفتند پس به فلانی رای می دهیم، اما ضمن اینکه به همان فردی که تعیین کرده بودند، رای ندادند، بلکه آرایی که به آیت الله رئیسی داده شد قابل قیاس نبود.

احمدی تصریح کرد: با شاخص هایی که از آیت الله رئیسی سراغ داریم، نگاه ما این است که ایشان حقیقتا در کنار مقام معظم رهبری و تبعیت از ایشان، ان شالله منجی کشور ما در این مقطع و این زمان خواهد بود. با توجه به اوضاعی که پیش آمد و اتفاقی که حاصل شد و اینکه آیت الله رئیسی در همان شعارهای اولیه خود گفته بود من کاندید گروه، دسته یا قشر خاصی نیستم، حکایت از این دارد که ان شالله قطعا ایشان در کابینه خود و برنامه های اجرایی که دارد، شایسته سالاری، توانمندی و تخصص و تعهد را مدنظر قرار می دهند.

استفاده از توانمندی ها لازمه ایرانی آباد

این نماینده مردم در خانه ملت در ادامه گفت: همانطور که ایشان در قوه قضائیه درخشیدند و برای مردم امید ایجاد و واقعا گوشه ای از مشکلات جامعه را حل کردند و در بحث تولید حماسه بزرگ ایجاد کرد، قطعا ان شالله بحث معیشت و اقتصاد کشور در اولویت این دولت خواهد بود و ان شالله در این دولت از ظرفیت ها، توانمندی ها، رشادت ها و شایستگی ها استفاده شود تا ایرانی آباد، سرافراز و دارای آرامش روانی داشته باشیم.

لزوم وحدت و انسجام در ادامه مسیر

وی با اشاره به وحدت و انسجام بین مردم  مسئولین، اظهار کرد: قطعا همانطور که وحدت و انسجام ملت در خلق این حماسه نقش داشت، در ادامه آن نیز نیاز است که وجود داشته باشد؛ بنده معتقدم که این نظام در ابتدای امر با دو رکن مردم و رهبری به پیروزی رسید و امروز نیز در  ادامه همان مسیر، این حماسه را دیدیم که مردم و مسئولین در کنار هم و با تاسی به فرمایشات مقام معظم رهبری خلق حماسه کردند.

مسئولین با مردم و در کنار مردم باشند

احمدی با بیان اینکه در ادامه راه نیاز است که مسئولین در کنار مردم و در بین مردم و با مردم همراه باشند، گفت: در این صورت مردم احساس می کنند که در زندگی خود تحول و دگرگونی و انقلابی ایجاد شده است. قطعا با نگاه و شناختی که از آیت الله رئیسی دارم، با نگاه شایسته سالاری، گروه ها، احزاب و اصناف را جذب خواهند کرد و این انسجام و انفاق را ایجاد خواهد کرد. بنده قبلا گفته ام که اگر رئیس جمهوری که تابع ولایت و رهبری باشد، انتخاب شود، آنجا است که دیگر سیاست های کلی نظام روی زمین نخواهد ماند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی همچین رئیس جمهوری بر مسند ریاست کشور قرار گیرد، بحث هایی که مقام معظم رهبری در خصوص برجام به عنوان اولویت مطرح کردند روی زمین نخواهد ماند و قطعا در رسیدگی به مستضعفین، مشکلات مردم و رفع حوائج مردم اقدام خواهد شد و ان شالله یک مدیریت جهادی در دولت حکمفرما خواهد شد و حماسه های آینده و امید به آینده برای مردم ایجاد خواهد شد که ان شالله به دولت ولی عصر امام زمان(عج) وصل شود.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات