صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۳۲۲۵۲

مخبر: آب‌رسانی به ۴۷۱ روستا به‌عهده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قرار گرفت/ پشت مردم خوزستان را خالی نخواهیم کرد‌

رئیس ستاد اجرای فرمان امام(ره) گفت: در مسئله تنش آبی در خوزستان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تمام وجود و امکانات پای کار خواهد بود و در این جهت هر کمکی لازم باشد، انجام خواهیم داد.

 محمد مخبر دزفولی امروز در ابتدای سفر خود به استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اوضاع تأسف‌برانگیز تنش آبی در استان خوزستان و مشکل آب شرب مردم و دام و همچنین مشکلات زیست‌محیطی، ما را بر آن داشت که در جهت کمک به مردم استان با تمام ظرفیت‌ها و با تمام وجود پای کار بیاییم.

وی افزود: این شرایط استان خوزستان ما را موظف کرده است که هر‌چه در توان داشته باشیم و هر کمکی را از دست‌مان بربیاید انجام دهیم؛ گرچه گزارش‌های فعالیت نیروهای ستاد در استان مدام به ما می‌رسد لکن بنده خود را موظف دانستم جهت اطمینان از موضوع خدمات‌رسانی بی‌وقفه سفری به خوزستان داشته باشم و از نزدیک در جریان مسائل قرار گیرم.

رئیس ستاد اجرای فرمان ‌امام(ره) تصریح کرد: در زمان حاضر آب‌رسانی به 471 روستا از روستاهای تحت تنش آبی در استان خوزستان به‌عهده ما قرار گرفته است ‌که برخی نیاز به تهیه و نصب مخازن آب جهت تأمین آب آشامیدنی مردم و دام دارد و تا اجرایی‌شدن این بحث مقرر شد هر میزان تانکر که لازم باشد، اجاره و کار تأمین آب دام روستاییان اجرایی شود.

مخبر دزفولی با تأکید بر اینکه مردم خوزستان بدانند ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با تمام وجود پای کار آمده و کنار دیگر نیروهای جهادی جهت گذر از این وضعیت تنش آبی هم‌پای مردم استان است، خاطرنشان کرد: در سفر بنده به استان خوزستان ضمن بررسی آخرین وضعیت تنش آبی در این استان، در جلسات مختلف با شورای اداری استان و دیگر دستگاه‌های خدماتی در‌باره کمک‌ها و اقداماتی که از توان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برمی‌آید، بحث خواهیم کرد و هیچ تعللی در این باره نخواهیم داشت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات