صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲  ، 
کد خبر : ۳۴۲۴۲۳

رئیس‌جمهور: رفع تنش‌ آبی استان‌ها در برنامه‌های دولت است/ مسأله مسکن با جدیت دنبال می‌شود

آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر جمعه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: صمیمانه از مردم خراسان جنوبی به واسطه استقبال گرم و حضور حماسی آن‌ها تشکر می‌کنم.
وی با بیان اینکه مردم بدانند که دولت و بنده به مسائل شهرستان‌ها، نیازها و ضرورت‌های شهرها توجه دارد، اظهار کرد: مصوبات دور دوم سفر به خراسان جنوبی ناظر بر جای جای استان است.
رئیسی با بیان اینکه در خراسان جنوبی بنا به همت مردم و مدیران مصوبات دور اول سفر هیئت دولت به استان به خوبی پیگیری شده است، افزود: در دور اول سفر پنج هزار میلیارد اعتبار شامل دو هزار و ۷۰۰ میلیارد اعتبار عمرانی و دو هزار و۳۰۰ میلیارد تسهیلات به استان وارد و محقق شده است.
رئیسی خواستار تسریع در به نتیجه رساندن مصوبات سفر اول به استان شد و گفت: راه‌های اتصالی و اتصال ریلی از ضرورت‌های خراسان جنوبی بوده که مورد توجه است.
رئیس جمهور بیان کرد: باید ۲۷۰ کیلومتر به شبکه ریلی متصل شود که برنامه‌ریزی شده، بودجه و اعتبار در نظر گرفته شده و مقدمات کار فراهم شده و باید زودتر از موقع مقرر به انجام برسد.
وی با بیان اینکه مقدمات راه آهن انجام شده است، گفت: مردم بدانند مسئله آب و آبرسانی به خراسان جنوبی دنبال می‌شود و در دستور کار دولت قرار دارد.
آیت الله رئیسی گفت: مساله مسکن نیز به جد توسط دولت دنبال می‌شود و در ۲۹ شهر خراسان جنوبی زمینه واگذاری زمین به‌صورت ویلایی داریم و فقط در دو شهر این اقدام صورت نگرفته است.
وی عنوان کرد: این کارها با سرعت دنبال شود، زمین را خداوند متعال داده و ما باید مدیریت کنیم و تسهیلات بدهیم تا مردم سرپناه داشته باشند، این کار شدنی و ممکن است برخی کارها را نشدنی می‌دانند و ما کار را شدنی می‌دانیم هر ند تاکنون شده است چرا که هم نیاز کشور هم حکم قانون و هم وعده ماست.
رئیس جمهور گفت: ما یک وعده شدنی دادیم و این یک وعده آرمانی نیست همه شما کمک کنید مسکن هم مانند اشتغال در استان به خوبی صورت بگیرد.
آیت الله رئیسی با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام تصریح‌کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام نیازمند اولویت‌بندی توسط استاندار است تا مردم از منافع آن بهره‌مند شوند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات