صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۳۳۱۰۰

میزبانی ایران در انتخابی جام جهانی فوتبال تایید شد

رئیس فدراسیون فوتبال از میزبانی تیم ملی فوتبال ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی خبر داد.

شهاب الدین عزیزی خادم با حضور در استودیوی خبر 14 شبکه اول سیما گفت: بعد از سال ها دوری از میزبانی فوتبال ایران، خوشبختانه با برنامه ریزی هدفمند و فشرده با یک تیم بسیار کارآمد و تلاشهای رسمی و غیر رسمی و به ویژه تلاش سازمان صداوسیما توانستیم میزبانی را بعد از سالها بدست بیاوریم.
وی افزود: ویزای سوریه ای ها صادر شده و کار هتل نیز هماهنگ شده است و تیم حدود 45 نفره آنها دوشنبه هفته آینده وارد ایران می شوند و همه چیز آماده برای میزبانی از حریف است.
عزیزی خادم افزود: با همکاری و تعامل می توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و میزبانی در این سالها به فوتبال ما برگشت و البته در بحث مقابله با کرونا هم که ما با برنامه ریزی ویژه ای میزبان سوریه خواهیم بود و ساماندهی خوبی را نیز انجام داده ایم که همه دستگاهها نیز کمک کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا نهاد بالادستی ماست و با رفتار تعاملی باید با آنها هماهنگ باشیم تا رضایتمندی افکار عمومی را نیز همراه داشته باشد.
وی گفت: به دلیل شرایط ویژه قطعا در بازی اول مقابل سوریه نمی توانیم از تماشاگران بهره ببریم ولی برای بازی های بعدی شرایطی را فراهم می کنیم تا آنهایی که واکسن زده اند بتوانند تیم ملی را حمایت کنند البته از تلاشهای یار دوازدهم که سازمان صداوسیما خواهد بود و بقیه رسانه ها نیز درباره حمایت از تیم ملی تشکر می کنم و امیدوارم ان شاءالله به جام جهانی صعود کنیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات