صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۳۳۳۳۴

امیرعبداللهیان: مذاکرات وین باید منافع و حقوق ایران را تأمین کند

وزیر امور خارجه در توئیتی با اشاره به تماس تبریک وزرای خارجه آلمان، فرانسه و اتریش نوشت: تأکید کردم که مذاکرات وین باید منافع و حقوق ایران را تأمین کند و رفتار غیرمسئولانه و بی‌عملی اتحادیه اروپا باید پایان یابد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (پنجشنبه) در توئیتی نوشت: در تماس تبریک وزرای خارجه آلمان، فرانسه و اتریش در خصوص سیاست خارجی متوازن و تنظیم روابط با اتحادیه اروپا، ارسال واکسن، افغانستان، منطقه و برجام بحث شد.
وی افزود: تأکید کردم که مذاکرات وین باید منافع و حقوق ایران را تأمین کند. رفتار غیرمسئولانه و بی‌عملی اتحادیه اروپا باید پایان یابد.
به گزارش فارس،وزیر امور خارجه امروز در گفت و گوی تلفنی همتای آلمانی گفت که اصل گفتگوهای وین قابل قبول است و انجام می شود و به تروئیکای اروپایی توصیه کرد رفتار خود را تغییر داده و به بی عملی در اجرای تعهدات خود ذیل برجام خاتمه دهند.
گفتنی است، وزیر امور خارجه همچنین در گفت‌وگوی تلفنی همتای فرانسوی ضمن تأکید بر بازگشت اروپا و آمریکا به تعهدات برجامی، تصریح کرد: ایران در مذاکراتی حضور می‌یابد که نتایج ملموسی را در تامین حقوق و منافع مردم داشته باشد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات