صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴  ، 
کد خبر : ۳۳۳۸۰۱

شجاعت ماندگار شهید نوجوان «علی لندی» در کتب‌ درسی ثبت می‌شود

علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به معاونان حوزه‌های ستادی، دستور داد تا چهار اقدام در خصوص ثبت و ماندگاری حرکت شجاعانه «شهید علی لندی» انجام دهند.
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت خبر رسیده است که شجاعت ماندگار شهید«علی لندی» در کتاب‌های درسی، مجلات رشد و جشنواره بین المللی فیلم رشد ثبت می‌شود.
علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش به معاونان حوزه‌های ستادی، دستور داد تا چهار اقدام در خصوص ثبت و ماندگاری حرکت شجاعانه «شهید علی لندی» انجام دهند.
کاظمی در راستای دستور رئیس‌جمهور در پیام تسلیت این دانش‌آموز غیور مبنی بر اینکه «داستان ایثار این قهرمان ملی، باید به زبان هنر و قلم اصحاب فرهنگ و رسانه به گونه ای تاریخی روایت شود تا این نوجوان اسوه، الهام‌بخش نسل‌های آینده فرزندان ایران اسلامی باشد. بی‌شک، هر ایرانی به داشتن چنین فرزندان غیوری به خود می بالد»، به معاونان حوزه های ستادی تأکید کرد: با قید فوریت کارگروه مشترکی با مسؤولیت رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، تشکیل و از تمام ظرفیت‌ها از جمله «کتاب های درسی»، «مجلات علمی و آموزشی رشد»، «جشنواره بین المللی فیلم رشد» و «جشنواره و مسابقات فرهنگی و هنری» بهره‌گیری شود تا طراحی هنرمندانه و اقدامات هوشمندانه در جهت تحقق اوامر آیت الله رئیسی و ادای وظیفه و تکلیف آموزش و پرورش به این قهرمان ملی و نماد شایسته دهه هشتادی ها، صورت پذیرد و نتیجه گزارش شود.
بر این اساس، «درج نام و روایت ایثارگری شهید علی لندی در کتاب درسی»، «نامگذاری مدارس، در هر استان یک مدرسه به نام شهیدعلی لندی»، «جایزه ویژه دانش‌آموز شهید علی لندی، در جشنواره پرسش مهر ریاست جمهوری»، و «تدوین کتاب زندگی نامه شهید علی لندی» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، موارد چهارگانه‌ای است که سرپرست وزارت آموزش و پرورش، بر آن تأکید کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات