صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۳۴۳۶۷

ترس از آینده، ارتش رژیم اسرائیل را مجبور به برگزاری مانورهای نظامی متعدد کرد

برخی رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه گزارش دادند که ارتش این رژیم به منظور سنجش آمادگی نیروهای خود از صبح امروز مانور نظامی ناگهانی در شمال فلسطین اشغالی برگزار کرده است.
در حالی که دیروز یکشنبه، مانور جبهه داخلی در شهرهای فلسطین انجام و انواع و اقسام سناریوها از سقوط موشک‌ها در مناطق مسکونی گرفته تا حملات سایبری تمرین شد، برخی دیگر از رسانه‌ها از ارسال پیامک برای نیروهای احتیاط جهت مشخص شدن میزان آمادگی آن‌ها جهت پیوستن به یگان‌های خود و نیز انجام رزمایش اعلام نشده‌ای در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.
شبکه 7 تلویزیون اسرائیل در خبری نوشت: «ارتش اسرائیل در رزمایش جدیدی میزان آمادگی نیروهای احتیاط را خواهد سنجید».
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این رابطه گفت: به دستور رئیس ستاد ارتش، میزان آمادگی نیروهای احتیاط که یگان‌های آنها جمعی فرماندهی منطقه شمالی هستند سنجیده می‌شود.
در این تمرین با اکثر این افراد تماس تلفنی انجام گرفته یا به آن‌ها پیامک ارسال و از این نیروها خواسته می‌شود این مسئله را به اطلاع یگان‌های خود برسانند.
در این بین شبکه 12 تلویزیون اسرائیل هم در گزارشی اعلام کرد: یک تمرین نظامی در شمال (فلسطین اشغالی) آغاز شد که در چارچوب آن میزان آمادگی فرمانده منطقه شمال سنجیده می‌شود.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این رابطه تأکید کرد: این مانور 3 هفته به طول می‌انجامد و به تدریج یک هزار نفر از نیروهای احتیاط نیز به نیروهای حاضر در این منطقه خواهند پیوست.
منابع آگاه در ارتش اسرائیل به این رسانه عبری‌زبان خبر دادند سناریوهای طراحی شده برای این رزمایش وقوع جنگ شدید و طولانی است که باید تمامی رسته‌های ارتش در آن شرکت داشته باشند و تمامی ابعاد جنگ از شلیک و آتش‌باری تا جنگ‌های اطلاعاتی و انجام عملیات در عمق جبهه را شامل می‌شود.
گفتنی است این رزمایش ارتش رژیم صهیونیستی، بزرگترین رزمایش چند سال گذشته در فلسطین اشغالی اعلام شده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات