صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۳۴۷۰۶

تأکید رئیسی بر تداوم هماهنگی‌ها برای ایجاد آرامش در بازار و تثبیت قیمت‌ها

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور سه‌ شنبه شب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با اشاره به ضرورت ایجاد آرامش در بازار و تثبیت قیمت اقلام خوراکی، اظهار داشت: برقراری چنین شرایطی می‌تواند نتیجه همکاری و هماهنگی مؤثر تیم اقتصادی دولت باشد و ضرورت دارد این همکاری‌ها به صورت منظم، مستمر و تا رسیدن به شرایط مناسب ادامه یابد.
در این جلسه، گزارش مرکز آمار ایران مبنی بر کاهش نرخ ماهیانه تورم و تثبیت قیمت اقلام خوراکی در هفته‌های اخیر ارائه شد.
در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره مولدسازی دارایی‌های دولت گزارش داد که بر اساس این گزارش تدابیر مؤثر و کارآمدی در حوزه منابع بودجه سال جاری در نظر گرفته شده است که بر مبنای آن مقرر شد بخشی از منابع درآمدی مولدسازی دارایی‌ها در اختیار دستگاه‌های اجرایی استان محل واگذاری قرار گیرد تا منشاء سرمایه‌گذاری مطمئن در استان‌های مختلف باشد.
رئیس‌جمهور در همین زمینه گفت: لازم است تمام وزرا، رؤسای سازمان‌ها و استانداران برای مولدسازی دارایی‌ها واگذاری اموال مازاد دولت جهت جبران کسری بودجه سال جاری با جدیت و بدون کوچکترین وقفه‌ اقدام نمایند. کوتاهی در واگذاری اموال‌ مازاد پذیرفته نیست.
در ادامه جلسه همچنین پس از بحث و تبادل نظر در خصوص گزارش وزیر امور اقتصادی و دارایی، تصمیماتی در زمینه ضمانت‌های اجرایی و تأمین منابع مالی برای بودجه سال 1401 اتخاذ شد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات