صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳  ، 
کد خبر : ۳۳۵۴۶۳

اقدام وحشیانه عضو تندروی پارلمان رژیم صهیونیستی

«ایتمار بن غفیر» عضو تندرو و راست‌گرای کنست در اقدامی تحریک‌آمیز به بیمارستان «اساو هاروویه» رفته که اسیر هشام ابوهواش در آنجا بستری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت،

به نقل از رسانه‌های عربی، پیروزی هشام ابوهواش بعد از ۱۴۱ روز اعتصاب غذا تندروهای رژیم صهیونیستی را به خشم آورده است. شبکه هفت تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که «ایتمار بن غفیر» عضو تندرو و راست‌گرای کنست در اقدامی تحریک‌آمیز به بیمارستان «اساو هاروویه» رفته که اسیر هشام ابوهواش در آنجا بستری است. این شبکه تاکید کرد که بن غفیر به شدت به خشم آمده و دولت رژیم صهیونیستی را به تسلیم شدن در برابر حماس و جهاد اسلامی از ترس وقوع درگیری مجدد در غزه و موافقت با آزادی این اسیر فلسطینی متهم کرده است.

به دنبال ورود این عضو تندروی پارلمان رژیم صهیونیستی به بیمارستان، تعدادی از فعالان فلسطینی و اعضای خانواده هشام ابوهواش با «ایتمار بن غفیر» که به زور قصد ورود به اتاق بستری او در بیمارستان «اساو هروویه» را داشت درگیر شدند.

حازم قاسم سخنگوی حماس تلاش جنایتکارانه این عضو پارلمان اسرائیل برای حمله به هشام ابوهواش را محکوم کرد. وی تاکید کرد که رفتار تروریستی بن غفیر میزان انحطاط صهیونیست‌های تندرو را نشان می‌دهد و بیانگر میزان ناامیدی دشمن از پیروزی‌های پی در پی مردم فلسطین است.

هشام ابوهواش در حالی پس از ۱۴۱ روز به اعتصاب غذای خود پایان داد که رژیم صهیونیستی را مجبور به عقب نشینی کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات