صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶  ، 
کد خبر : ۳۳۵۹۰۳

فروپاشی نظام سیاسی آمریکا خیلی‌ دور نیست/ امروز مقتدرتر از همیشه هستیم

سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رمضان شریف بعدازظهر امروز در مراسم پایانی ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قزوین که در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، با اشاره به دشمنی‌های 43 ساله آمریکا با انقلاب اسلامی اظهار داشت: اگر این فشارها به هر کشوری وارد می‌شد، دچار فروپاشی می‌شد؛ اما ملت ما به خاطر پیوند با ولایت فقیه این فشارها را خنثی کرده و امروز مقتدرتر از همیشه هستیم.
وی با بیان اینکه هیچ قدرتی در مقابل اراده پولادین فرزندان انقلاب نمی‌تواند مقاومت کند، افزود: آمریکا همه کار کرد تا بنزین وارد کشورمان نشود، اما با تلاش متخصصان بومی در قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ع) به سرعت بنزین تولید کردیم و امروز صادرکننده این محصول راهبردی هم شده‌ایم.
سردار شریف ادامه داد: علت همه تهدیدها و تهاجم‌های مختلف امنیتی، سیاسی و فرهنگی به جمهوری اسلامی ایران در 4 دهه اخیر این است که آنها نمی‌خواهند قبول کنند که انقلاب ما با یک گفتمان ناشی از یک قدرت دینی در دنیا جریان‌سازی کرده و مقتدر باشد. با این حال به برکت هدایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم ولایتمدار ایران از این تهدیدها گذر کرده و امروز ایران به یک قدرت بین‌المللی تبدل شده است.
وی با بیان اینکه امروز تمدن غرب دچار فروپاشی اخلاقی شده و آثار فروپاشی سیاسی و نظامی آمریکا به وضوح دیده می‌شود، تصریح کرد: ‌تحقق فروپاشی نظام سیاسی آمریکا خیلی‌ دور نیست.
مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال دوقطبی‌های ساختگی هستند تا از این راه افکار عمومی مردم ما را منحرف کرده و آنها را نسبت به انقلاب و نظام ناامید سازند، گفت: برنامه دشمن این است که با بزرگ‌نمایی ناداشته‌ها و کوچک‌نمایی داشته‌هایمان، این موضوع را به ما القا کند که حاکمیت دینی کارآمد نیست.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات