صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۶  ، 
کد خبر : ۳۳۶۶۸۱

سرلشکر سلامی: اندیشه، تفکر و راه "حاج قاسم" ‌زنده‌تر از گذشته در جامعه جریان دارد

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی‌ فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش‌ازظهر امروز‌ در سفر به خرمشهر به‌منظور بازدید و بررسی وضعیت شلمچه، روند سفر و حضور کاروان‌های راهیان نور را در کربلای ایران از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و به خیل عظیم راهیان نور پیوست.
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در بازدید از یادمان شهدای شلمچه با تأکید بر ضرورت بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا اظهار داشت: بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا برای حضور راهیان نور نیازمند گام‌های مؤثرتری می‌باشد و این موضوع اکنون در حال پیگیری است.
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به توقف 2ساله حضور کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی و یادمان‌ها دفاع مقدس عنوان داشت: حضور کاروان‌های راهیان نور در یادمان‌های دفاع مقدس پس از توقف دوساله بسیار ارزشمند است، راهیان نور به درک بالایی از شلمچه و مشهد شهدایی که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند رسیده‌اند و اکنون حضور شهدا در این مناطق احساس می‌شود.
سردار سلامی با بیان اینکه "امروز روح سردار شهید قاسم سلیمانی فراتر از ما در جامعه حرکت می‌کند"، افزود: در زمان حاضر اندیشه، تفکر و راه سردار سلیمانی زنده‌تر از گذشته در دل مردم سرزمین زنده و پاینده است. 
وی در پایان شهدا را چراغ هدایت و راهنمایان صدیق انسان‌ها دانست و گفت: همواره کمک و مدد از شهدای والامقام راهگشای انقلاب و نظام اسلامی بوده است و در حقیقت نظام مقدس اسلامی به‌واسطه شهدا، دستاوردهای مختلفی داشته است و بر همین اساس باید بدانیم این دستاوردها حاصل خون، تلاش و فداکاری شهدا است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات