بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۳۷۲۳۴

تمام گروه‌های مقاومت در نوار غزه باید در آمادگی کامل باشند و نبرد در پایان ماه رمضان شروع خواهد شد.

یحیی سنوار: "شمشیر قدس" تا آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان غلاف نخواهد شد/ برای مقابله با تمام سناریوهای صهیونیستی آماده هستیم/ هتک حرمت به قدس و مسجدالاقصی به معنای جنگ منطقه‌ای و دینی است/ در صورت تعدی رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی، ما 1111 موشک آماده داریم

«یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش «حماس» در سخنانی در غزه اظهارداشت: حفاظت از مسجدالاقصی تاکیدی بر عدول نکردن از این مسجد و مقدسات است.

وی تاکید کرد: عملیات شهادت طلبانه در قلب رژیم صهیونیستی ثابت کرد که این رژیم سست تر از لانه عنکبوت است. جوانان فلسطینی که از دیوار جداکننده نژادی بالا رفتند برای حفاظت از اقصی نیز تلاش می کنند.

یحیی سنوار ضمن تشکر از حمایت های ایران اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران از مقام معظم رهبری تا رئیس جمهور و مسئولین آن هیچ تردیدی در زمینه حمایت از قدس به خود راه ندادند.

وی درباره تصمیم مقاومت درباره واکنش به اقدامات صهیونیست ها علیه مسجدالاقصی گفت: رهبری مقاومت تصمیم گرفت که در زمان تعدی صهیونیستی به مسجد الاقصی و برای دفاع از این مسجد از عملیات سیف القدس سرمشق می گیرد.

رئیس دفتر سیاسی حماس درباره اقدامات صورت گرفته در کرانه باختری یادآور شد: کرانه باختری با سرمشق گرفتن از سیف القدس برای دفاع از اقصی به پا خاست.

یحیی سنوار خاطرنشان کرد: می دانستیم توطئه جهنمی ارتش صهیونیستی و سازمان اطلاعات این رژیم برای قطع سر مقاومت با شکست مواجه خواهد شد.

وی با بیان اینکه خداوند به هر تلاش و نبرد برای قدس و اقصی برکت خواهد داد، تصریح کرد: شمشیر قدس که رمضان سال گذشته بود تا آزادی فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان غلاف نخواهد شد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه مسجد الاقصی واقعا در خطر است، خطاب به سران صهیونیستی گفت: تکرار بی حرمتی به اقصی ممنوع است.

یحیی سنوار با بیان اینکه برای مقابله با تمام سناریوهای صهیونیستی آماده هستیم افزود: درصورتی که سران رژیم صهیونیستی و افراط گرایان صهیونیست بخواهند نبرد را به جنگی دینی تبدیل کنند ما برای آن آماده ایم و درصورتیکه دشمن از نقض حرمت مسجدالاقصی دست بر ندارد، باید خود را برای نبردی بزرگ آماده کنیم.

وی یادآور شد: مسجدالاقصی در خطر است و اگر حضور نگهبانان زن و مرد نبود قربانی‌ها را ذبح می‌کردند و خون آنها را در محوطه مسجدالاقصی می‌ریختند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: هتک حرمت به قدس و مسجدالاقصی به معنای جنگ منطقه‌ای و دینی است. جنگ منطقه‌ای دینی تر و خشک را خواهد سوزاند. در صورت تعدی به قدس، در تصمیم‌گیری دریغ نخواهیم کرد.

یحیی سنوار با بیان اینکه بر امت‌مان واجب است که در آمادگی کامل برای دفاع از الاقصی باشند، اظهارداشت: تمام گروه‌های مقاومت در نوار غزه باید در آمادگی کامل باشند و نبرد در پایان ماه رمضان شروع خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورت تعدی رژیم اشغالگر به مسجدالاقصی، ما 1111 موشک آماده داریم.

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه عملکرد ضعیف ما، مسجدالاقصی را از ما خواهد گرفت و تاریخ لکه ننگی بر پیشانی ما خواهد زد، گفت: برادران‌مان در کرانه باختری باید برای دفاع از مسجدالاقصی آماده باشند.

یحیی سنوار افزود: اوج پسرفت این است که یک عرب بگوید که اسرائیل رژیمی آپارتاید و نژادپرست نیست.

وی خطاب با حاضران در "فهرست عربی" گفت: باید درخصوص خروج از رژیم اشغالگر تصمیم بگیرند.

رئیس دفتر سیاسی حماس ادامه داد: می‌توانیم امروز دستاوردهای محسوسی را برای ملت‌مان به دست بیاوریم، غزه و اهالی آن و مقاومت آن ضامن واقعی برای پروژه ملی خواهند بود.

یحیی سنوار با بیان اینکه نبرد بعدی نبرد کرانه باختری است، تصریح کرد: جوانان کرانه باختری، نبرد در مرحله بعدی نبرد شما است. جوانان کرانه باختری، اگر تصمیم به بیرون راندن شهرک‌نشینان از این منطقه طی سال جاری گرفته‌اید، می‌توانید

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما تصمیم داریم تمام زندانهای رژیم اشغالگر را از اسرای فلسطینی و عرب پاکسازی کنیم، با هماهنگی محور قدس، در دوره بعدی شکست کامل محاصره غزه را اغاز خواهیم کرد.

 

العالم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات