بین الملل >>  آمریکاواروپا >> اخبار ویژه
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵  ، 
کد خبر : ۳۳۷۵۴۹

بررسی اتحاد فرقه ترور با دشمنان جمهوری اسلامی ایران از دهه 60 تاکنون/ ائتلاف اهریمنان

مپئو از طرف شرکت آمریکائی انرژی (فروش گاز) و با خرج این شرکت به آلبانی رفته است. هدف از این سفر، انعقاد قرارداد با دولت آلبانی برای خرید گاز مایع از آمریکا و در نتیجه کم کردن وابستگی این کشور به گاز روسیه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت گروهکی که سابقه ترور و همکاری با عناصر جاسوسی را دارند از همان دهه 60 خود را مجاهدین خلق نامیدند اما مردم ایران و عراق از آنها با نام منافقین یاد می کنند. در سال 1344 سازمانی با عنوان مجاهدین خلق پایه گذاری شد. بخشی از این سازمان در آن سال ها خاستگاه خود را چپ اسلامی معرفی میکرد اما بخشی دیگر از بدنه به واسطه گرایش بیشتر به اندیشه های مارکسیستی انشعاب پیدا کرد.  مسعود رجوی و موسی خیابانی 2 لیدر اصلی مجاهدین خلق پس از پیروزی انقلاب اسلامی بودند. این دو نفر رفته رفته مخالفت و دشمنی خود را با انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی(ره) را بروز دادند. رابطه مجاهدین خلق با حسن بنی صدر رئیس جمهور اول جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نبود از همین رو بود که تصویب طرح بی کفایتی بنی صدر پس از خیانت های متعدد او در اواخر خرداد 1360 در پارلمان ایران، مسعود رجوی و موسی خیابانی را برآن داشت تا منویات خود را آشکار سازند.

منافقین بهترین گزینه تغییر نظام و اتمی نشدن ایران هستند

نخستین نقابی که برافتاد 
تاریخ گواه آن است که در 30 خرداد 1360 منافقین نقاب از چهره خود برداشتند. آشوب در تهران و چند شهر دیگر از یک سو و اعلام ورود به فاز مسلحانه با حکومت جمهوری اسلامی ایران از سوی دیگر اقداماتی بود که به زعم آنها با هدف براندازی حکومت اسلامی نوپای پس از انقلاب صورت می گرفت.  در همین سال سمپات های ترور جنایت های بیشماری را مرتکب شدند که به شهادت شمار بسیاری از مردم ایران و شخصیت های تراز اول جمهوری اسلامی منجر شد.

شهيد بهشتي و منافقين (2)

ادامه خط ترور از سران جمهوری اسلامی تا کف خیابان  
ترور ناکام حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران، ترور شهید سید محمد بهشتی به همراه بیش از 70 تن از نماینده،  وزیر و سیاستمدار در انفجار دفتر حزب جمهوری، ترور محمد علی رجایی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت ایران همچنین ترور آیت الله دستغیب، آیت الله قدوسی و آیت الله مدنی و شماری چند از ائمه جمعه و دیگر کارگزاران جمهوری اسلامی تنها بخشی از این جنایت ها بودند.
اما ماجرا به ترور سران و مسئولان نظام جمهوری اسلامی توسط منافقین ختم نشد آنها از هوشیاری و واکنش مردم خشمگین بودند از این رو خط ترور مردم عادی کوچه و بازار را نیز به تیم های ترور خود ابلاغ کردند.

امتیازات نظامی صدام به منافقین+ عکس

ائتلاف با صدام
همزمان با این ترورها و اقدامات مسلحانه منافقین، تجاوزِ حزب بعث عراق به ایران در حال پیگیری بود. بخشی از عناصر منافقین خلق که پایگاه خود بین توده های مردی را از دست رفته می دیدند با خروج از ایران روانه عراق و گروهی دیگر نیز مانند مسعود رجوی راهی فرانسه شدند. ارتباط مقامات حزب بعث با سران مجاهدین خلق که مسبوق به سابقه بود در فرانسه به بالاترین سطح خود رسید. در پی آن رجوی دیدارهای مختلفی را با مقامات عراقی ترتیب داد. اغلب تروریست های ضد خلق در پادگانی که به نام همسر اول رجوی «اشرف» نام گذاری شده بود مستقر شدند. پس از این تحولات بود که مجاهدین خلق به سرعت از یک سازمان به  یک فرقه افراطی تغییر جهت داد و پیچ شخصیت با محوریت مسعود رجوی در بین عناصر آن نمودی ویژه پیدا کرد.

شستون - پیوند واشنگتن و منافقین با کامیون‌های طلای سعودی‌ها!

سه عملیات فرقه ترور علیه جمهوری اسلامی ایران
همدستی مسعود رجوی با صدام حسین ائتلافی اهریمنی را تشکیل داد که برای مقابله با دشمن مشترک یعنی جمهوری اسلامی از هیچ جنایتی ابایی نداشت. مجاهدین خلق که بعدها عناصر آن از عراق به فرانسه تبعید شدند در قابل میلیشیای مزدوری درآمد که در ازای پول و پشتیبانی تابع محض فرمان های صدام حسین بود. تروریست های رجوی در اواخر جنگ ایران و عراق سه عملیات آفتاب، چلچراغ و فروغ جاویدان را انجام دادند  مهم ترین عملیاتشان فروغ جاویدان بود که 6 روز پس از تصویب قطعنامه 598 صورت گرفت که با مقابله ارتش، سپاه پاسداران و لشکر 9 بدر متشکل از مجاهدان عراقی مواجهه شد. در مقابل پاتک نیروهای ایرانی در قالب عملیات مرصاد که بخشی از آن مرهون هوش و ذکاوت شهید صیاد شیرازی بود شکست سنگین را برای منافقین به دنیال داشت بنابراین خیال خام مسعود رجوی برای فتح تهران بیش از 2500 کشته از کادر ارشد مجاهدین را روی دست فرقه ترور گذاشت.

فرارو | بولتون از منافقین پول گرفته است؟
ادامه کینه توزی های منافقین
شاید بتوان گفت کینه و نفرت مجاهدین خلق از رزمندگان عراقی از جمله ابومهدی المهندس و دیگران، از همان عملیات مرصاد آغاز شد. در این عملیات بیش از 100 مجاهد عراقی به شهادت رسیدند تا اجازه پیشروی به منافقین را ندهند. کینه منافقین از شیعیان عراق در سال 1991 آنها را برآن داشت تا صدام حسین و ارتش بعثی را در سرکوب خیزش شیعیان عراق، معروف به «انتفاضه شعبانیه» کمک کند. سرکوبی که 10 ها هزار کشته و میلیون ها آواره را به دنبال داشت. مجاهدین خلق همچنین در عملیاتی با نام مروارید شماری بسیاری از کردهای عراق را در همان سال قتل عام کردند.

تبلور جنایت رجوی در دهه 70
دردهه 70 مجاهدین خلق چندین اقدام تروریستی را علیه مردم و نیروهای بسیج و سپاه پاسداران انجام داد اما 21 فروردین 1378 تاریخ تبلور جنایتی دیگر از سرسپردگان رجوی بود. مجاهدین خلق کینه شکست در مرصاد را با ترور سپهبد علی صیاد شیرازی بروز دادند. حمله آمریکا به عراق و سرنگونی صدام حسین در سال 2003 شرایط جدیدی را برای مجاهدین خلق به دنبال آورد آنها که پشتوانه دیرین خود یعنی صدام حسین را سرنگون شده می دیدند با تهدیدهای بسیاری مواجهه شدند از همان زمان بود که مسعود رجوی به محاق رفت و هیچ اطلاعات موثقی درباره سرنوشت او درز پیدا نکرد آن زمان بود که مریم رجوی خود را به عنوان رهبر منافقین مطرح کرد.

پذیرش پسمانده های پادگان اشرف در آلبانی

پس از ویران شدن پادگان اشرف در عراق توسط گروه مقاومت عراق و کشته شدن شماری زیادی از اعضای این فرقه، دولت آلبانی با تحمیل و تطمیع آمریکا پذیرفت که 3000 تروریست را درکشور خود جای دهد. پس از انتقال به آلبانی مجاهدین خلق در سال 2012 و از سوی دولت باراک اوباما از لیست گروه های تروریستی خارج شدند البته اتحادیه اروپا در سال 2009 علی رغم دلایل متقن درباره ترورهای کور و کشتارهای بی رحمانه این گروهک تروریستی، فرقه رجوی را از لیست سیاه خود خارج کرد. پس از این تصمیم ها سیاستمداران و رسانه های غرب شروع به تطهیر چهره جنایتکار مجاهدین خلق کردند در دهه گذشته سیاستمداران مختلفی با مریم رجوی دیدار و در گردهمایی سالیانه مجاهدین خلق مشارکت کرده اند.
از فرانسوا اولاند رئیس جمهر سابق فرانسه گرفته تا نوت انگیریش، جولی ترزای، محمود عباس، ترکی الفیصل و سناتور آمریکایی جان مک کین. این لیست البته به همین جا ختم نیم شود و برنارد کوشنر، ایمی کانی، رودی جولیانی و جان بولتون را نیز در بر میگیرد.

و اما جنایات دشمن قسم خورده/ دیدار پمپئو با مریم رجوی 
اخیرا مریم رجوی با مایک پمپئو دیداری داشته است که برای تحلیل این نشست باید ابتدا رفتار ایالات متحده و موضع گیری هایش علیه ایران را در دهه های اخیر بررسی کنیم. آمریکا بیش از 70 سال است که در ایران دست به اقدامات خصمانه و جنایاتکارانه زده است. کودتای 28 مرداد سال 1332، شهادت دانشجویان در 16 آذر سال 1332، حمایت از اقدامات شاه در سرکوب مردم، تاسیس سازمان مخوف ساواک و تحمیل کاپیتولاسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران گوشه ای از اقدامات آمریکا علیه ایرانی است که قبل از انقلاب با پادشاهانی غرب پرست اداره می شد در حالیکه ارادت محمدرضا پهلوی به آمریکا هم چیزی از تحمیل خوی استکباری ایالات متحده علیه ایران کم نکرد

نگاهی اجمالی به اقدامات خصمانه آمریکا پس از انقلاب
 پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر  آمریکای جنایتکار به طمع حضور در ایران اقداماتی را انجام داد که به گوشه ای از آنها می پردازیم: تبدیل سفارت به لانه جاسوسی، مصادره اموال ایران، هجوم نظامی و واقعه طبس، کودتا نوژه، تحریم صدام و عراق برای حمله به ایران، حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا از صدام در 8 سال جنگ تحمیلی، تامین سلاح شیمیایی عراق علیه ایران، حمله آمریکا به کشتی و سکوهای نفتی ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافر بری ایران، حمایت از سازمان منافقین، اعمال تحریم های ظالمانه علیه ایران، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم علیه ملت ایران، ایجاد اسلام هراسیو ایران هراسی با ساخت فیلم های ضد ایرانی و ضد اسلامی، حمایت از هرگونه فتنه و اغتشاش در سال های 78، 88، 96. بدعهدی در برجام و خروج از آن وترور دانشمندان هسته ای و سردارانی همچون سپهبد قاسم سلیمانی.

دزدان «سیا»
با بررسی جنایات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران و همراهی آنها با فرقه منافقین، این بار دیدار مریم رجوی با مایک پمپئو وزیر خارجه پیشین آمریکا بر ائتلاف اهیریمنان علیه ایران صحه می گذارد. مایک پمپئو به عنوان یک فرد مطیع مدتی ریاست سازمان سیا را بر عهده داشت. وی در زمان دولت قبلی آمریکا به عنوان کسی که ثابت کرده صرفا دستورات را پیگیری می‌کند و نظر نمی‌دهد، توسط دونالد ترامپ به عنوان وزیر امور خارجه ایالات متحده منصوب شد. از مشهورترین سخنان این فرد که در آمریکا شهرت یافته این است که: «من رئیس سازمان سیا بودم. ما دروغ می‌گفتیم، فریب می‌دادیم و می‌دزدیدیم!».

پمپئو بعد از پایان دوران ترامپ به عنوان سخنران و تبلیغاتچی در آژانسی ثبت نام کرده و در ازای دریافت دستمزد، ملاقات و سخنرانی می‌کند. سایت این آژانس تبلیغاتی، دستمزد مایک پمپئو را صد هزار دلار اعلام کرده که البته می‌دانیم این اعداد واقعی نیستند و مثلا دستمزد جان بولتون برای سخنرانی در مراسم مجاهدین طبق برگه‌های مالیاتی چهل هزار دلار بوده است.

علت سفر پمپئو به آلبانی
پمپئو از طرف شرکت آمریکائی انرژی (فروش گاز) و با خرج این شرکت به آلبانی رفته است. هدف از این سفر، انعقاد قرارداد با دولت آلبانی برای خرید گاز مایع از آمریکا و در نتیجه کم کردن وابستگی این کشور به گاز روسیه است. اما این ظاهر ماجراست مریم رجوی بعد از اخراج از اروپا و پا به سن گذاشتن نفرات و افول دستگاه مجاهدین خلق در سال‌های اخیر به شدت نگران آینده خودش است. بنابراین به زعم خودش این دیدار می تواند مانعی برای فراموش شدن او از عرصه سیاست باشد. کمااینکه وزیر خارجه دولت ترامپ در دیدار با رجوی خود را عضوی از این گروه خوانده و خواسته است از ظرفیت‌های آنها علیه جمهوری اسلامی استفاده شود!

کلام آخر
در این گزارش به جنایات گروهک منافقین و آمریکا علیه ایران نگاهی اجمالی داشتیم. بیان گوشه ای از جنایات آنها بیانگر این نکته است که آنها برای رسیدن به اهداف خود از هیچ اقدامی فروگذار نخواهند کرد. طلاق دادن زنان از همسران خود، جدا کردن فرزندان اعضا از والدین و فرستادن آنها به اروپا بیانگر ماهیت غیرانسانی فرقه ترور است. حمله هواپیمای مسافربری ایران و ترور دانشمندان هسته ای کشورمان و تحریم های ظالمانه نیز گویای جنایتی است که مردم عادی را نشانه گرفته است. جان کلان اینکه قتل عام مردم وجهه اشتراک دشمنان قسم خورده این مرز و بوم است که برای رسیدن به اهداف خام خود تمام مسیرها را امتحان می کنند.
 
 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات