بین الملل >>  سایرحوزه ها >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۴۳۰۴۰

الحشد الشعبی: ترامپ به عنوان مجری ترور شهید سلیمانی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد

رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمنان در ترور شهید سلیمانی، تأکید کرد که تشییع میلیونی این شهید، از جایگاه والای وی در قلبهای مردم حکایت دارد.

فالح الفیاض رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق شامگاه دوشنبه در سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، تأکید کرد که دشمنان در قضیه ترور شهید، شکست خوردند؛ زیرا فکر می‌کردند که با قتل و از میان برداشتن انسانها، اراده ملتها را در هم خواهند شکست.

الحشد الشعبی: ترامپ به عنوان مجری ترور شهید سلیمانی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد

شبکه خبری المیادین به نقل از الفیاض گزارش داد، میلیونها نفری که حاج قاسم را تشییع کردند، نشان دادند که این شخص، جایگاه والایی در قلب مردم دارد. هر چند این جنایت از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا طراحی شد، ولی طولی نمی‌کشد که او نیز به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست.

وی در بخش دیگر سخنان خود به سازمان الحشد پرداخت و گفت: الحشد کشور را از بلایا نجات داد. الحشد به جانفشانی و حفظ قانون اساسی شهره است. ما باید نقشه راه آینده را برای این سازمان ترسیم کنیم. ما یک قدرت نظامی هستیم.  الحشد الشعبی با صلابت و استواری که دارد، پاسخی به ترور سلیمانی و المهندس است.

الفیاض با بیان اینکه الحشد، در فعالیتهای سیاسی شرکت نخواهد داشت، خاطر نشان کرد: الحشد از همه اقشار ملت عراق دفاع کرد؛ در ست بر خلاف چیزی که تبلیغ می‌کنند. الحشد متعلق به همه مردم است.

شهید سلیمانی و المهندس در دی ماه ۱۳۹۸ به دستور آمریکا در فرودگاه بغداد ترور شدند؛ جنایتی که پس از ان، باعث شد پارلمان عراق به اخراج آمریکاییها رأی دهد، ولی با کارشکنیهای دولت قبل عراق، این مسئله به صورت کامل انجام نشده است.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات