صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰  ، 
کد خبر : ۳۳۷۵۵۲

توجه دولت بر کارهای مبتنی بر عدالت/ فشارهای حداکثری بر ایران توسط آمریکا شکست خورده است

 آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی ظهر امروز در جریان بیست و یکمین سفر استانی هیئت دولت به آذربایجان‌غربی، با حضور در جمع مردم میاندوآب در محل مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان‌ اظهار داشت: در صداقت مردم آذربایجان‌غربی همین بس است که شهدای بسیاری تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است و، برادران باکری نمونه ای از صدق و صفای مردم میاندوآب هستند.
وی ادامه داد: مردم آذربایجان‌غربی به عنوان مرزبانان مخلصی هستند که در دفاع از ارزش‌ها و انقلاب اسلامی همواره پای ثابت حضور در این عرصه بوده‌اند.
وی با بیان اینکه جانبازانی در این شهر بر روی تخت توسط مادران همسران و خانواده ها پرستاری می‌شود خاطرنشان کرد: جای جای این استان نماد رشادت، ایستادگی و مقاومت است و این رشادت‌ها، شهادت، شهامت و ایستادگی برای ما مسئولیت آور است و مردم با خون، مال و آبروی خود برای حفظ ذره ذره خاک این کشور تلاش کردند، باید از خدا خواست، توفیق بیشتری  برای ارائه خدمت به بدهد.
رئیس جمهور یادآور شد: تمام تلاش خدمتگزاران در دولت سیزدهم رفع مشکلات و کاستن از آلام مردم در مناطق مختلف کشور است و دولت باید با مردم، از مردم و در مردم باشد چراکه با این حضورها می‌توان شاهد گشایش در امور بود.
آیت الله رئیسی تاکید کرد: تمام کار ما در ‌دولت مبتنی بر عدالت است دولت دنبال این است که تصمیم‌سازی مبتنی بر عموم مردم باشد، عدالت خواسته عموم مردم است و تلاش دولت هم بر این است.
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور، گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد 8 هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات که تمام تلاش دولت این است در سال تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان این مسیرها هموار شوند.
رئیس جمهور با بیان اینکه در رابطه با مسائل مردم، دنبال توسعه یافتگی مبتنی بر آمایش سرزمینی و برای عموم مردم هستیم، بیان کرد:  ظرفیت‌های بسیاری در استان  از جمله کشاورزی، معادن و گردشگری وجود دارد که باید بر همین توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها نسبت به اشتغالزایی و ایجاد شغل برای جوانان اقدام شود.
آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه دوستان انقلاب روز به روز امیدوارتر و دشمنان ناامید خواهند شد، گفت: امروز دولتمردان و همگان تلاش می‌کنند تا مشکلات هرچه سریعتر حل شود چراکه مردم نشان دادند که خدمتگزار را از غیر خدمتگزار تشخیص می دهند.
وی تاکید کرد: در حال حاضر سخنگوی کاخ سفید ادعا کرده است که فشارهای حداکثری به ایران شکست خورده است.
رئیس جمهور تاکید کرد: آمریکا و اروپا در حاضر در مسائل کرونا گرفتار هستند اما همه مردم شاهد این هستند که شرایط کرونایی در کشور ما با سایر کشورها متفاوت است .
وی در خصوص مسائل اقتصادی کشور عنوان کرد: دولت به دنبال توسعه یافتگی برای تمام کشور است و عدالت را پایه گذاری کند.
رئیس جمهور با اشاره به ظرفیت مناطق آزاد در کشور، گفت: مقرر شده تا در مناطق آزاد ۸ هزار شغل ایجاد شود، منطقه آزاد قرار بود محل ایجاد شغل باشد نه واردات .

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات