صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۶  ، 
کد خبر : ۳۳۷۶۰۹

واکنش کاربران عرب به شهادت سرهنگ خدایی

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

به محض اعلام شهادت سرهنگ صیاد خدایی عضو سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافع حرم در عملیات تیراندازی به دست عناصر مسلح در تهران، هشتگ "شهید صیاد خدایی" در ایران و شماری از کشورهای محور مقاومت ترند شد.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مدافع سرافرازحرم " سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" در اقدام تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی خبر داد.

 روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با اعلام خبر اقدام جنایتکارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت یکی از مدافعان سرافراز حرم افزود : عصر امروز (یکشنبه) در یکی از کوچه های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران ، مدافع حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت.

این اطلاعیه با تبریک و تسلیت شهادت مدافع سرافراز حرم "سرهنگ پاسدار صیاد خدایی" به خانواده معظم وی تاکید کرده است: اقدام لازم برای شناسایی و دستگیری ضارب یا ضاربین پیش‌بینی و در حال انجام است.

"حسن هانی زاده" کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: سرهنگ خدایی در سوریه به منظور تعقیب و پیگرد عناصر تروریستی و دفاع از حرم مقدس مبارزه کرد.

وی افزود: عملیات ترور سرهنگ خدایی به منظور ایجاد اختلال در سفر رئیس جمهور کشور به عمان است تا از بهبود روابط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس جلوگیری به عمل آید.

این کارشناس ایرانی بر این عقیده است که سازمان منافقین و عناصر تروریست تابع استکبار جهانی در پس این عملیات تروریستی هستند.

هانی زاده تاکید کرد که عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس زمینه را برای آموزش عناصر تروریست و نفوذ آنها در جامعه ایرانی به منظور انجام جنایت های تروریستی فراهم کرد

کاربران شبکه های اجتماعی و آزادگان جهان و مقاومت به صورت گسترده به خبر ترور سرهنگ حسن صیاد خدایی مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام در سوریه واکنش نشان دادند. آنها تصاویر عملیات ترور بزدلانه و تصاویر شهید خدایی را منتشر کرده و تاکید کردند که خون پاک و مقدس شهید خدایی و دیگر شهیدان در میدان های جهاد و مبارزه در سوریه و فلسطین و عراق و یمن، در مسیر قدس بر زمین ریخته شد.

کاربران شبکه های اجتماعی شهادت سرهنگ صیاد خدایی را به جهان اسلام و ایت الله سید علی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی و دیگر رهبران مقاومت و خانواده این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفتند و دشمن صهیونیست را مسئول این جنایت بزدلانه دانستند و تاکید کردند که استکبار جهانی و عوامل آنها در منطقه می کوشند تا با قتل این روح های پاک، سلطه خود را بر منطقه گسترش دهند.

کاربری به نام "Ahmed Haddad" در تویتر نوشت: شهادت حسن صیاد از فرماندهان سپاه پاسداران را به صاحب الزمان(ع) و امام خامنه ای و امت اسلامی تسلیت می گوییم.

 

واکنش کاربران عرب به شهادت سرهنگ خدایی

 

"ذوالفقار سبحانی" توییت کرد: خدا تو را بیامرزد ای یار و یاور امام زمان! جهانیان باید زهد و تواضع و صبر و اخلاص و وفاداری سردار ایرانی در سپاه پاسداران را ببینند که چگونه بدون هیچ محافظی رفت و آمد می کند؛ اما استکبار جهانی و عوامل آنها در منطقه می کوشند تا برای نشر سلطه و استکبار خود، این روح های پاک را به قتل برسانند.

 

واکنش کاربران عرب به شهادت سرهنگ خدایی

 

"Zaynab Moussawy" نیر در توییتر نوشت: ترور شدن به دست استکبار جهانی، به معنای آن است که در مسیر درست قرار داری و در مسیر قدس گام برداشته ای، خون سرهنگ حسن صیاد خدایی پیروزی می آفریند.

 

واکنش کاربران عرب به شهادت سرهنگ خدایی

 

"ابوحمزه فلسطین" نیز توییت کرد: روزی فراخواهد رسید که در برابر استکبار و شیطان بزرگ سربلند می شوید(امام خمینی رضوان الله علیه).

 

واکنش کاربران عرب به شهادت سرهنگ خدایی

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات