صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۳۹۲۳۰

تکذیب ادعا‌ها درباره درخواست حزب‌الله از رسانه‌ها برای ترک لبنان

کارشناسان لبنانی با بیان اینکه صهیونیست‌ها به دنبال فضاسازی رسانه‌ای علیه مقاومت لبنان هستند، گفتند: ادعا‌ها درباره اینکه یکی از رهبران حزب‌الله از خارجی‌ها و روزنامه‌نگاران خواسته است تا لبنان را ترک کنند، صحیح نیست.

تکذیب ادعاها درباره درخواست حزب‌الله از رسانه‌ها برای ترک لبنان

 پس از حمایت علنی حزب الله لبنان و شخص سیدحسن نصرالله از مقاومت فلسطین و هشدار صریح به صهیونیستها درباره تحرکات مشکوکشان در نوار مرزی با لبنان و داخل سرزمین های اشغالی، وحشت صهیونیست‌ها از حزب الله به اوج خود رسیده است.

در این راستا یک روزنامه نگار صهیونیست مدعی شد، حزب الله لبنان به نیروهای خود در جنوب لبنان دستور آماده باش داده است. همچنین پایگاه اطلاع رسانی روتر.نت به نقل از یوسی بن الیعازر، روزنامه نگار صهیونیست ادعا کرد، تحرکاتی غیرعادی از سوی نیروهای حزب الله در جنوب لبنان مشاهده شده است.

به زعم این روزنامه نگار صهیونیست، حزب الله از شبکه‌های ارتباطی خود از نیروهایش خواسته است به حال آماده باش کامل درآیند، اما اطلاعات بیشتری در این زمینه وجود ندارد. همچنین یک رسانه تلگرامی عبری زبان مدعی شد، یکی از رهبران حزب الله از خارجی‌ها و روزنامه نگاران خواسته است تا لبنان را ترک کنند.

صهیونیست ها به دنبال به راه انداختن فضاسازی رسانه ای هستند و خبرهای شبکه های اجتماعی چیزی جز عملیات رسانه ای صهونیستها نیست


این ادعاها و فضاسازی صهیونیست ها در حالی است که بعد از جنگ سه روزه غزه، رژیم صهیونیستی شمار قابل توجهی از سامانه‌های پدافندی خود را به شمال فلسطین اشغالی منتقل کرده است.

منابع آگاه لبنانی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار «راهبرد معاصر» با تأیید خبر آماده باش نیروهای حزب الله در نوار مرزی با سرزمین های اشغالی، گفتند که صهیونیست ها به دنبال فضاسازی رسانه ای هستند و ادعاهایشان صحیح نیست.

شیخ غازی حنینه، رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمان لبنان در این باره گفت که صهیونیست ها به دنبال به راه انداختن فضاسازی رسانه ای هستند و این خبرها در شبکه های اجتماعی جنوب لبنان بازنشر شده است؛ ولی به طور کلی این موارد چیزی جز عملیات رسانه ای صهیونیستها نیست. این ادعاها مطرح شده و تاکنون منابع رسمی ازجمله مقام های مسئول حزب الله لبنان آن را تأیید نکرده اند.


ناصر قندیل، سردبیر روزنامه البناء و مریم دولابی، از فعالان رسانه ای برجسته لبنان نیز درباره ادعاها مبنی بر اینکه یکی از رهبران حزب الله از خارجی‌ها و روزنامه نگاران خواسته است تا لبنان را ترک کنند، گفتند: این خبر صحیح نیست و رسانه های صهیونیستی در حال دروغ پراکنی هستند. با وجود این، نیروهای حزب الله در آماده باش کامل به سر می برند.

 

این در حالی است که هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله در اظهاراتی گفت: (مقابله با) مقاومت لبنان موضوعی است که همچنان روی میز دستگاه های اطلاعاتی آمریکا (سیا) و رژیم صهیونیستی (موساد) قرار دارد و روزانه درباره آن بحث می شود. مقاومت لبنان روی میز برنامه های نظامی و امنیتی آمریکا، غرب و دشمن صهیونیستی و در برخی از کشورهای عربی خلیج (فارس) قرار دارد.

وی افزود: با وجود این، آنها نتوانسته اند به هیچ نتیجه ای دست یابند، زیرا مقاومت مبتنی بر مبنای عقیدتی، فکری و دینی و راهبردی فرا مرزی است.

 
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات