صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۳۹۷۵۷

ولایتی در دیدار سخنگوی انصارالله: یمن، آمریکا و مرتجعان را شکست داده است

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن دیدار و گفتگو کرد.

ولایتی در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی گفت: تلاش های شما در منطقه بسیار خوب و قابل توجه است و در موضع قدرت قرار دارید و از   به عنوان پرچم داران اسلام در منطقه یاد می کنیم.
ولایتی در ادامه افزود: از ابتدای دعوت اسلام یمن همیشه در جهت اسلام ناب پیش رفته و ان شاالله در برابر توطئه دشمنان نیز سربلند و پیروز خواهید بود و روابط ما با شما عمیق، مستمر و تاریخی است.
دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به بیداری امت اسلامی تصریح کرد: ملت یمن علیرغم تمامی مشکلات و سختی ها، بیدار و هوشیار هستند و کسی نمی‌تواند مانع این حرکت ‌شود و جوهره واقعی مبارزه با استکبار را ارایه نمودید و در منطقه حساس باب المندب چنین قدرتی را از خود نشان دادید که جلوی آمریکا و برخی کشورهای مرتجع منطقه ایستادگی نمایید و آنها را شکست دهید و باید از این دستاوردها حمایت نمود.
وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران برای حفظ خود به هیچ قدرتی وابسته نیست و خودمان را موظف می‌دانیم که از جهان اسلام دفاع کنیم و ایران، یمن، عراق، سوریه، لبنان و محور مقاومت به عنوان قدرت بزرگی است که هسته اولیه این جبهه اسلامی را تشکیل می دهند.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن هم ضمن تشکر از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از جنبش مردم یمن و آرمان های آن گفت: این موجب افتخار ماست که شما این چنین اوضاع یمن را دنبال می کنید و سلام سید عبدالملک بدرالدین الحوثی را خدمت مقام معظم رهبری و جنابعالی تقدیم می‌کنم و از حمایت و حضور همیشگی جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم یمن قدردانی می کنیم.
وی افزود: مواضع ما همیشه مبارزه با استکباربه رهبری آمریکا و اسرائیل بوده و هست و این دیدگاه دینی و ملی ملت یمن است و در برابر آمریکا و اسرائیل ایستاده ایم و هرگز با عادی سازی روابط کنار نخواهیم آمد.
سخنگوی جنبش انصارالله یمن تصریح کرد: در سایه ایستادگی و مبارزه جهاد ملت یمن و حمایت های ایران،  ما امروز به یک یمن قوی رسیده ایم و مقاومت یمن آن را به یک قدرت مبدل کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات