صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۴۰۷۷۲

جزئیات شهادت یک پاسدار در ملایر/ شناسایی عاملان شهادت شهید نظری آغاز شد

حسن رضانیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با تشریح وقایع رخ داده توسط اغتشاشگران اظهار داشت: آنچه که امروز در همدان و در برخی خیابان ها توسط جریان های معاند رخداد اغتشاشاتی بود که با سرعت عمل و هوشیاری نیروهای تامین کننده امنیت مهار شد به گونه‌ای که آنها نتوانستند کاری از پیش ببرند.

جزئیات شهادت یک پاسدار در ملایر/ شناسایی عاملان شهادت شهید نظری آغاز شد

وی با اشاره به اینکه اغتشاشگران به صورت پراکنده در برخی خیابان ها دست به خرابکاری زدند تا ناامنی ایجاد کنند افزود: در ملایر نیز شاهد برخی حرکات اراذل و اوباش بودیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان ادامه داد: در این شهرستان هنگامی که نیروهای تامین کننده امنیت در حال تعقیب و گریز اراذل و اوباش و برخی اغتشاشگران بودند، آنها شروع به تیراندازی کردند که بر اثر آن یک تن از نیروهای تامین کننده امنیت مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مسئولان شهرستان و نیروهای انتظامی و امنیتی در حال پیگیری موضوع هستند تا در اسرع وقت و به همین زودی ضاربان را دستگیر کند.

رضانیا با این توضیح که صبح امروز با برخی تجمعات و التهابات در برخی دانشگاه‌های همدان روبرو بودیم مطرح کرد: بعد از ظهر امروز و هنگام غروب نیز باتوجه به فراخوانی که جریان معاند داده بود در برخی خیابان های همدان شاهد ایجاد ناامنی و برخی از شعارهای ساختارشکنانه بودیم.

وی با تشریح وضعیت استان اظهار داشت: در حال حاضر آرامش خوبی در شهر همدان حاکم است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات